قدردانی مخبر ازحضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن

کد خبر: 1204607

معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.

قدردانی مخبر ازحضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن

 جلسه بررسی و جمع بندی نهایی موضوعات و طرح‌های استان بوشهر ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و توافقات دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های پیشنهادی جهت اجرا در این استان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

مخبر در این جلسه که با توجه به سفر آتی رئیس جمهور به استان بوشهر در دور دوم سفرهای استانی برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه این استان در اقتصاد کشور گفت: استان بوشهر از نظر طرح‌های نفت و گاز و اثرگذاری در اقتصاد کشور جزو استان‌های پراهمیت بشمار می‌رود و از این رو لازم است توجه ویژه ای به توسعه و اجرای مطالبات مردم این استان معطوف شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در ابتدای این جلسه به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: با وجود مسائل و برخی مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم، مردم عزیزمان با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی امسال حضور پیدا کردند که این حضور تبلوری از وفاداری به جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: زبان، برای قدردانی از این درایت مردم قاصر است و قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.

در این جلسه که وزرای نیرو، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، نفت، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس سازمان انرژی اتمی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و استاندار بوشهر نیز حضور داشتند، پیش نویس طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه استان بوشهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و توافقات لازم در خصوص طرح‌ها منعقد شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها