مدیرکل حراست استان تهران: توقع دستگاه اطلاعاتی از مدیران هماهنگی و اعتماد به حراست است

کد خبر: 1204872

مدیرکل حراست استان تهران گفت: توقع دستگاه اطلاعاتی از مدیران دستگاه‌های اجرایی همراهی، هماهنگی و حمایت و اعتماد به حراست است.

مدیرکل حراست استان تهران: توقع دستگاه اطلاعاتی از مدیران هماهنگی و اعتماد به حراست است

مدیرکل حراست استان تهران گفت: توقع دستگاه اطلاعاتی از مدیران دستگاه‌های اجرایی همراهی، هماهنگی و حمایت و اعتماد به حراست است.

مدیرکل حراست سازمان اطلاعات استان تهران صبح امروز دوشنبه (24 بهمن) در دومین نشست تخصصی مشترک سالیان مدیران استان و حراست دستگاه‌های اجرایی که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی الگوی جهانیان شده است، گفت: حفظ انقلاب مهمتر از انقلاب کردن است زیرا همه دنیا منتظر بودند ببینید انقلاب در مسیر خود می‌ماند؟ امام (ره) بر استمرار انقلاب مطمئن بودند و بزرگداشت دهه فجر در واقع گرامیداشت استمرار انقلاب است.

وی اظهار کرد: نشست امروز با هدف انتقال تجربیات، هم‌اندیشی ایجاد هماهنگی‌های لازم و کارا نمودن بخش‌های مختلف در حوزه اجرا و حراست است.

مدیرکل حراست استان تهران ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، نظارت اهمیت ویژه‌ای دارد و اساسا هرگونه اختیار و قدرت در یک نظام، اگر توأم با نظارت نباشد، احتمال انحراف و فساد در آن بسیار زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ اسلام، بخشی از کنترل قدرت، کنترل داخلی خود انسان‌ها است که آن را تقوا می‌نامیم؛ تقوا یعنی نگهدارنده و متقی یعنی کسی که دارای توانمندی نفسانی و قدرتی در درون است که می‌تواند او را از انحراف و خطا باز دارد.

مدیرکل حراست استان تهران با بیان اینکه باید همه یکپارچه شویم و از اختلاف، مسائل جناحی و مشکلات اساسی کشور را مد نظر قرار دهیم، افزود: در برابر فساد همه ما مسئولیم و بزرگترین قدرت برای مقابله با فساد، نظارت عمومی است.

وی با اشاره به اغتشاشات ماه‌های گذشته، گفت: دشمن با یک نقشه تمام‌عیار به صحنه آمده بود که به فضل الهی و همت مردم غیور این فتنه نیز ختم به خیر شد، لذا دستگاه اطلاعاتی نیز در کنار سایر دستگاه‌های متولی در صحنه حاضر بود به نحوی که مدیریت صحنه توسط عوامل اطلاعاتی با استفاده از پتانسیل موجود بسیار اثرگذار بود.

این مقام امنیتی با بیان اینکه توقع دستگاه اطلاعاتی از مدیران دستگاه‌های اجرایی همراهی، هماهنگی و حمایت و اعتماد به حراست است، تصریح کرد: از مدیران حراست نیز توقع یاری، هماهنگی، همراهی و همیاری با مدیران است که این رابطه دوسویه هرچه بهتر برقرار باشد. 

مدیرکل حراست استان تهران در پایان گزارشی از عملکرد حراست کل استان تهران در حوزه‌های مختلف ارائه کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها