امیر حیدری: ما در ارتش و همه نیروهای مسلح یکپارچه در خدمت مردم هستیم

کد خبر: 1205020

امیر حیدری: نیروهای مسلح همدل و یکپارچه در خدمت مردم خوی هستند/ اعلام آمادگی ارتش برای مشارکت در بازسازی منازل فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه که طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در منطقه خوی در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است و ما در ارتش و همه نیروهای مسلح یکپارچه در خدمت مردم هستیم. امیر حیدری: نیروهای مسلح همدل و یکپارچه در خدمت مردم خوی هستند/ اعلام آمادگی ارتش برای مشارکت در بازسازی منازل به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جلسه شورای تامین شهرستان خوی اظهار داشت: طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در این منطقه خوی در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است. وی با اشاره به زلزله مهیب در ترکیه و سوریه افزود: در کشورهای همجوار ما ترکیه و سوریه شاهد زلزله بودیم و آنچه بنده تا دیروز در خبرها شنیدم آن بود که در برخی از شهرهای زلزله‌زده هنوز نیروی کمکی نرسیده است و این مایه تاسف است. سرتیپ حیدری تصریح کرد: اینجاست که انسان وقتی مقایسه می‌کند نحوه کمک رسانی و حضور مسئولین در صحنه را با کشور خودمان انصافا به این نتیجه می‌رسد که باید قدر مسئولین جمهوری اسلامی را دانست که از دقایق اولیه زلزله در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و به امداد رسانی پرداختند. وی عنوان داشت: شما ببینید ریاست محترم جمهور، ریاست مجلس، فرمانده کل سپاه پاسداران همگی در این مناطق حضور یافته و مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کردندکه اینها ارزشمند است. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش خدمتگزار مردم است، همه‌ی ما در نیروهای مسلح چون ید واحد در رکاب ولی امر مسلمین خدمتگزار بی منت مردم هستیم، هیچ منتی بر سر مردم نداریم اگر آوار برداری کردیم، اگر چادر زدیم اگر اشپزخانه راه اندازی کردیم اصلا منتی نداریم و فقط دستانمان را به پیشگاه خداوند بلند میکنیم و میگوییم خدایا از ما بپذیر. وی عنوان داشت: از مردم عزیز این منطقه نیز کمال تشکر را دارم که با صبر و همراهی بی نظیر خود مسئولین را در امر خطیر امدادرسانی یاری کردند. این مقام نظامی در پایان گفت: بنده در اینجا به امیر حاجیلو ماموریت میدهم آنچه که در توان ارتش هست در این منطقه بکار بگیرند تا مردم احساس آرامش داشته باشند و از همینجا هم اعلام میکنم ارتش این آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه ها تخریب شده نیز به مجموعه‌‌های متولی یاری برساند.

 امیر حیدری: ما در ارتش و همه نیروهای مسلح یکپارچه در خدمت مردم هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه که طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در منطقه خوی در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است و ما در ارتش و همه نیروهای مسلح یکپارچه در خدمت مردم هستیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جلسه شورای تامین شهرستان خوی اظهار داشت: طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در این منطقه خوی در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به زلزله مهیب در ترکیه و سوریه افزود: در کشورهای همجوار ما ترکیه و سوریه شاهد زلزله بودیم و آنچه بنده تا دیروز در خبرها شنیدم آن بود که در برخی از شهرهای زلزله‌زده هنوز نیروی کمکی نرسیده است و این مایه تاسف است.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: اینجاست که انسان وقتی مقایسه می‌کند نحوه کمک رسانی و حضور مسئولین در صحنه را با کشور خودمان انصافا به این نتیجه می‌رسد که باید قدر مسئولین جمهوری اسلامی را دانست که از دقایق اولیه زلزله در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و به امداد رسانی پرداختند.

وی عنوان داشت: شما ببینید ریاست محترم جمهور، ریاست مجلس، فرمانده کل سپاه پاسداران همگی در این مناطق حضور یافته و مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کردندکه اینها ارزشمند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش خدمتگزار مردم است، همه‌ی ما در نیروهای مسلح چون ید واحد در رکاب ولی امر مسلمین خدمتگزار بی منت مردم هستیم، هیچ منتی بر سر مردم نداریم اگر آوار برداری کردیم، اگر چادر زدیم اگر اشپزخانه راه اندازی کردیم اصلا منتی نداریم و فقط دستانمان را به پیشگاه خداوند بلند میکنیم و میگوییم خدایا از ما بپذیر.

وی عنوان داشت: از مردم عزیز این منطقه نیز کمال تشکر را دارم که با صبر و همراهی بی نظیر خود مسئولین را در امر خطیر امدادرسانی یاری کردند. این مقام نظامی در پایان گفت: بنده در اینجا به امیر حاجیلو ماموریت میدهم آنچه که در توان ارتش هست در این منطقه بکار بگیرند تا مردم احساس آرامش داشته باشند و از همینجا هم اعلام میکنم ارتش این آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه ها تخریب شده نیز به مجموعه‌‌های متولی یاری برساند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها