خبر نیکزاد درباره ‌طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت

کد خبر: 1205138

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود حجم بالای کاری مجلس در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ هفته آینده طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت در مجلس بررسی و تعیین تکلیف می شود.

خبر نیکزاد درباره ‌طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت

 

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ اخبار استانها اخبار اردبیل

 

نایب رئیس مجلس: ‌طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت هفته آینده بررسی می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی نیکزاد شامگاه سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان در اردبیل اظهار داشت: دولت به دلیل بار مالی مخالف این طرح است، ولی پیشنهاد کردیم اگر دولت لایحه‌ای در این زمینه بیاورد در مجلس قابل بررسی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بعید است که شورای نگهبان به خاطر بار مالی به این طرح ایراد بگیرد چرا که با این طرح تعیین تکلیف بیش از 2 میلیون کارمند به سرانجام خواهد رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت 95 درصد منابع درآمدی خود را صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان می‌کند، افزود: پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده تمام منابع درآمدی دولت صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شود.

تخصیص 50 میلیون مترمکعب آب از سد شهریار برای دشت اردبیل

نیکزاد به سفر پیش روی وزیر نیرو به اردبیل اشاره کرد و گفت: مجوز انتقال 50 متر مکعب آب از سد شهریار به دشت اردبیل گرفته شده و در کنار آن تامین آب از سایر منابع را نیز بدون ایجاد حساسیت در بین شهر‌های مختلف شاهد هستیم.

وی از تکمیل پرونده ساماندهی عشایر محدوده کشت و صنعت خبر داد و بیان کرد: در این زمینه مصوبه مجلس به دقت اجرایی خواهد شد تا دغدغه عشایر محدوده نشین کشت و صنعت برطرف شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای بررسی لایحه خدمات یکپارچه شهری با مرکزیت شهرداری خبر داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند در حوزه آب، برق، گاز، راهنمایی و رانندگی و حتی گذرنامه ارائه خدمات کنند.

نیکزاد با بیان اینکه برای عمران و آبادانی روستا‌ها در حوزه تامین آب، برق، گاز، راه و ارتباطات پیگیر طرح‌های توسعه‌ای هستیم، اظهار کرد: 400 میلیارد تومان در حوزه آب و 240 میلیارد تومان در حوزه راه‌ها و تقویت ماشین آلات راهداری منابع به استان اختصاص یافته است.

بیله سوار محور منطقه آزاد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتخاب یک نقطه در استان اردبیل برای راه اندازی منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: بعد از پیگیری‌های مختلف پیشنهاد کردیم تا بیله سوار به عنوان محوریت منطقه آزاد انتخاب شده و سایر مناطق نیز به این محدوده اضافه شوند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: باید منطقه آزاد اردبیل از تمام مزایای مناطق آزاد فعال بهره‌مند شوند و به هیچ وجه محدودیت‌ها را در این حوزه نمی‌پذیریم.

وی به دایر بودن 54 پرواز هفتگی در فرودگاه اردبیل اشاره و تصریح کرد: با سفر رئیس سازمان هواپیمائی کشور قرار است مشکلات فرودگاه پارس آباد برطرف و هفته‌ای حداقل دو پرواز در آن دایر شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها