انتقاد نماینده مجلس از شوک جدید خودروسازان به بازار

کد خبر: 1205399

حجت اله فیروزی گفت: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودرویی با قیمت هم‌تراز به بازار عرضه شود، درغیراین صورت ممکن است توقف خط تولیداین خودروبدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازارشود

انتقاد نماینده مجلس از شوک جدید خودروسازان به بازار

به گزارش خانه ملت، حجت اله فیروزی درباره انتشار خبرهایی مبنی بر توقف خط تولید پژو ۲۰۶، گفت: انتشار این خبرها موجب نگرانی است زیرا در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار خودرو متناسب نبوده و تولید کمتر از نیاز بازار است بنابراین توقف خط تولید پژو ۲۰۶ که یکی از خودروهای با متقاضی بالاست، موجب التهاب بیشتر بازار می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از توقف خط تولید پژ و۲۰۶ باید خودروی جایگزین با قیمتی یکسان به بازار عرضه شود در غیر این صورت ممکن است توقف خط تولید این خودرو بدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازار شود.

وی اضافه کرد: هرچند مردم خواستار ارتقای کیفیت خودروی‌های تولیدی هستند اما این مطالبه به این معنا است که ابتدا خودرویی ایمن و به روز به بازار عرضه شود، سپس خط تولید پژو ۲۰۶ متوقف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروسازان باید درباره توقف خط تولید پژو ۲۰۶ پیش از معرفی جایگزین باکیفیت و با قیمت مناسب به بازار تجدیدنظر کنند زیرا اکنون زمان اینکه دوباره به بازار خودرو، شوک وارد شود، نیست.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها