سرلشکر سلامی: مردم خوی ماه رمضان و ایام عید در خانه های خود ساکن شوند

کد خبر: 1205581

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روند بازسازی در مناطق زلزله زده خوی آغاز شده و امیدواریم مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در منازل خود ساکن شوند.

سرلشکر سلامی: مردم خوی ماه رمضان و ایام عید در خانه های خود ساکن شوند

سرلشکر حسین سلامی ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله خوی با بیان اینکه تمامی گروه‌های مهندسی و جهادی و امکانات سپاه برای آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی بسیج شده اند، افزود: همه تلاش‌ها بر این جهت متمرکز شده تا مردم هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند و مشکلات مردم به سرعت رفع شود و سپاه تا پایان مشکلات مردم کنار آن‌ها خواهد بود.

سرلشکر سلامی در بازدید از یکی از خانه‌های بازسازی شده که در زلزله ۱۳ مهر خوی آسیب دیده بود تاکید کرد: همانند این خانه‌ها که در کمتر از شش ماه به اتمام رسید، تلاش می‌شود خانه‌های تخریب شده در زلزله اخیر نیز به زودی بازسازی شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های ارزنده‌ای در ترمیم منازل آسیب دیده از زلزله صورت گرفته است، عنوان کرد: بهترین راه این است که خانواده‌ها به سرعت به خانه‌های خود بازگردند، امیدواریم مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در منازل خود ساکن شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از تلاش همه مجموعه‌های خدمت رسان گفت: همه تلاش‌ها بر این جهت متمرکز شده ا مردم هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند و مشکلات مردم به سرعت رفع شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به خدمات قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سپاه شهدا، بسیج سازندگی و گروه‌های مهندسی و جهادی سپاه تصریح کرد: ضمن استمرار خدمات که رضایت مردمی را هم به دنبال داشته است، دستور دادیم تا در برخی حوزه‌ها مانند پخت غذا ظرفیت بیشتری ایجاد شود و به تعداد بیشتری از مردم خدمات رسانی شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم بازگشت سریع به وضع قبل از زلزله گفت: مردمی که منازلشان اسیب ندیده به دور از فضای نگرانی و شایعات می‌توانند به خانه‌های خود برگردند، تا پایان مشکلات مردم در کنارشان می‌مانیم و تنهایشان نخواهیم گذاشت.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: سپاه در کنار مجموعه دولت و سایر ارگان‌ها تمام امکانات خود را جهت کاهش مشکلات مردم و بازسازی سریع خانه‌های تخریبی گسیل کرده است.

سرلشکر حسین سلامی صبح امروز برای دومین بار به جهت بازدید از روند امدادرسانی و آواربرداری در مناطق زلزله زده وارد شهرستان خوی شد و در بدو ورود در کمپ شهرک ولی عصر بازدید کرد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها