لودگی اپوزیسیون در تقلید از «ازهاری بیچاره»

کد خبر: 1205763

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، ادعای محافل ورشکسته ضدانقلاب درباره راهپیمایی پرشکوه و حماسی 22 بهمن را به سخره گرفت.

لودگی اپوزیسیون در تقلید از «ازهاری بیچاره»

برخی محافل خارج‌نشین که از جمع کردن چند صد نفر هم در تجمعات اپوزیسیون ناتوان هستند، پس از خروج از شوک ناشی از حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مدعی شده بودند این تصاویر واقعی نیست و فتوشاپ است.

آفتاب یزد در واکنش به این لودگی اپوزیسیون نوشت: شباهت‌های تاریخی گوشه‌هایی از وقایع کشور، انسان را به اندیشه وادار کرده و ریشه‌های تاریخی برخی از تصورات و تفکرات را به همه نشان می‌دهد. هم‌نسل‌ها و هم‌عصرهای ما که روزهای تاریخی خیزش‌های مردمی بهمن‌ماه را به یاد دارند به خوبی می‌دانند ادعای نخست‌وزیر نظامی را که وقتی گفت صدای شعارهای مردم ساختگی و نوار است چقدر پوچ است.

آن روز بسیاری از مردم به ساده‌اندیشی و دروغ‌های رژیم گذشته خندیدند وقتی که این همه صدا و جمعیت را نوار و ساختگی اعلام کردند از همین رو بلافاصله پاسخ دادند باز هم می‌گی نواره، نوار که پا نداره. حالا در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی این نهضت، حضور اعجاب‌انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به فتوشاپ تعبیر شد. واقعا بدون هرگونه پیش‌داوری و یا نظریات قضاوتی، اگر بخواهیم در مورد این ادعاها اظهارنظر کنیم باید قضاوت را به وجدان‌های بیدار در کشور و سراسر جهان واگذار کنیم.

 منطق ضعیف و کودکانه این‌گونه افراد نمی‌تواند واقعیات موجود را کالبد شکافی کند. تورم، گرانی، مشکلات ناشی از عوارض طبیعی، مشکلات اقتصادی و سایر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی موجود براساس منطق مادی باید موجب دلسردی مردم و رویگردانی آنها از یک نظام سیاسی گردد اما مردم در تقابل با عوامل یاد شده، دشواری‌ها و کمبودها را تحمل کرده و با منطق قدرتمند خود، از عمق معضلات مطلع بوده و تحریم‌های ناجوانمردانه و دشمنی‌های کور مدیران جنگ ترکیبی را اساس مشکلات می‌دانند.

جنگ ترکیبی‌ای که با شایعات و اقدامات عملی درصدد از پا درآوردن مردم است. ملتی که پاسدار سیادت و برتری جهانی می‌باشد باید دشواری‌ها را تحمل کرده و مقاومت نماید. اما آیا سیل خروشان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را می‌توان فتوشاپ قلمداد کرد؟ صادقانه می‌توان گفت که حتی سازندگان این ادعای پوچ و حاملان و ناقلان آن نیز این دروغ را باور نداشته و بدبخت‌تر از آنها افرادی هستند که کشور و در میان جامعه این حرف‌ها را باور داشته و در محافل خود نقل می‌کنند.

گاهی از اوقات باید به قضاوت‌های ساده‌اندیشانه‌ای که قصد دلسرد نمودن مردم و آزار روحی آنان را دارند فقط باید خندید.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها