امیر سرتیپ نعمتی: نیروی زمینی ارتش دائماً تهدیدات را رصد می‌کند

کد خبر: 1206106

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار واحدهای این نیرو به صورت گسترده در مرزهای کشورمان خبرداد و گفت: نیروی زمینی ارتش بنا به مأموریت ذاتی، تهدیدات را رصد می‌کند و در مناطق مأموریتی مستقر می‌شود.

 امیر سرتیپ نعمتی: نیروی زمینی ارتش دائماً تهدیدات را رصد می‌کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار واحدهای این نیرو به صورت گسترده در مرزهای کشورمان خبرداد و گفت: نیروی زمینی ارتش بنا به مأموریت ذاتی، تهدیدات را رصد می‌کند و در مناطق مأموریتی مستقر می‌شود.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش یکی از نیرو‌هایی است که از تنوع تجهیزات و رسته‌ها و تخصص‌ها برخوردار بوده و انواع تخصص‌ها را در مهندسی رزمی داریم.

امیر نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش به‌صورت گسترده در مرز‌های کشور مستقر است، ادامه داد: در نیروی زمینی تیپ‌های متعددی همچون واکنش سریع، توپخانه، مراکز آموزشی متعدد، پایگاه‌های هوانیروز، سایبر، آمادی و... داریم و ساختار نیروی زمینی به گونه‌ای است که در همه نقاط کشور حضور دارد.

جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه یگان‌های ما در همه معابر وصولی منتهی به مرکز و مراکز استان‌ها استقرار دارند، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی هر جایی که نیاز بوده با تجهیزات و امکانات کامل حضور پیدا کرده و خانواده‌‍‌های کارکنان محترم نقش ویژه‌ای در ماموریت‌های نیرو‌ها دارند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش مراکز فرهنگی متعدد دارد، افزود: ما در نیروی زمینی ارتش ۱۶ مرکز عمده آموزشی فرهنگی داریم که از ظرفیت بالای آموزشی برخوردار هستند.

امیر نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از انواع توپخانه‌ها، موشک‌های ضد‌زره و پهپاد‌ها برخوردار است، تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش بنا به مأموریت ذاتی، تهدیدات را رصد می‌کند و در مناطق مأموریتی مستقر می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره اقدامات این نیرو در بلایای طبیعی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در حوادث و بلایای طبیعی جزو اولین نیرو‌هایی بوده که به یاری مردم عزیزمان شتافته است.

وی ادامه داد: ۱۲ فروند از بالگرد‌ها و خودرو‌های سنگین نیروی زمینی ارتش با تجهیزات کامل مشغول امدادرسانی و کمک به مردم عزیزمان در استان‌های خوزستان، اصفهان و چهارمحال بختیاری هستند. همچنین در زلزله شهرستان خوی، بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در منطقه مستقر شد و نیرو‌های ما با امکانات و تجهیزات کامل جهت آواربرداری و کمک به مردم عزیزمان در مناطق زلزله‌زده خدمت کردند.

امیر نعمتی با بیان اینکه اولین کشنده فوق سنگین بومی را به‌زودی رونمایی می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش قطعات بالگردی را خودمان تولید می‌کنیم و در هوانیروز نیز بالگرد‌های هوانیروز حاضر به کار بوده و ۱۲۵ ساعت مداومت پروازی داریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان مجهز و خوبی در حوزه‌های سایبر و جنگال داریم، تاکید کرد: اگر این تحرکات نباشد، نمی‌توانیم در جنوبی‌ترین نقاط ترکیه بیمارستان صحرایی برپا کنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها