درخواست شریعتی از رئیس جمهور برای مردم مازندران

کد خبر: 1206414

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری خواست تا شخصا به موضوع مشکلات باغداران و برنجکاران مازندرانی ورود کرده و موضوع را بررسی کند.

درخواست شریعتی از رئیس جمهور برای مردم مازندران

غلامرضا شریعتی اندراتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه - دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تذکری شفاهی خطاب به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: سیاست های نادرست و اشتباه آن وزارتخانه موجبات مشکلات جدی برای دامداران، کشاورزان و بهره برداران عرصه کشاورزی کشور شده است. اگر توانایی حل مشکلات را ندارید چه بهتر سکان کشاورزی کشور را به دیگران بسپارید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ساداتی نژاد شما در سال جاری باغداران و برنجکاران مازندرانی با مشکلات بسیاری مواجه کردید و کوچکترین حمایتی به عمل نیاوردید. از رئیس جمهور انتظار داریم شخصا به این موضوع ورود کرده و مشکلات کشاورزان مازندرانی را بررسی کنند.

نماینده مردم بهشهر در تذکر دیگری خطاب به محرابیان وزیر نیرو گفت: شرق مازندران از حیث آب شرب و کشاورزی وضعی بحرانی دارد، از جنابعالی انتظار داریم با سفر حوزه انتخابیه از روند تکمیل گلورد بازدید کنید تا اسرع وقت باقیمانده آن با دستور شما به اتمام برسد.

تذکر جلالی درباره مسکن ملی در کرمان

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت جدی دولت بر بازار در آستانه ماه رمضان و عید نوروز شد.

به گزارش ایسنا، حسین جلالی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: سال تمام شد اما امهال وام های کشاورزی و ارائه تسهیلات سیل زدگی و سرمازدگی به مردم رفسنجان و انار نرسید. بازار رها شده و نظارتی بر آن نیست، می طلبد دولت نظارت جدی را بر اقلام و کالاها به ویژه کالاهای اساسی در پایان سال و آستانه ماه رمضان داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه مسکن ملی در استان کرمان اقدامی صورت نگرفته و ضروری است استاندار در این زمینه تلاش لازم را داشته باشد. علی رغم اینکه کرمان، بهشت معادن و دارای بهترین سنگ آهن و طلا است، اما دومین استان فقیر کشور و با رتبه 29 بیکاری است که می طلبد استاندار به جای حاشیه سازی، حاشیه چینی و مهره چینی انتخاباتی به معیشت و رفع مشکلات مردم در حوزه اشتغال و مسکن توجه کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها