واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله‌یوزها در پشت‌بام

کد خبر: 1206567

رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان‌ هم برای استفاده از نور خورشید به پشت‌بام می‌رود و این بهترین راه برای آفتاب‌گیری است .

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله‌یوزها در پشت‌بام

علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله‌یوزها(آذر و توران) در پشت‌بام ساختمان، اظهار کرد: وضعیت این توله‌ها بسیار عالی است. در فضای مجازی به حضور این توله‌ها در پشت بام انتقاد شده در حالیکه حتی انسان‌ هم برای استفاده از نور خورشید به پشت‌بام می‌رود و این بهترین راه برای آفتاب‌گیری است و این وضعیت هم در مورد این توله‌ها اتفاق افتاد.

وی افزود: هفتمین ماده یوز هم در منطقه توران دیده و رصد شده است.

سلاجقه در با بیان اینکه  ایران به عنوان میزبان نشست بین المللی گرد وغبار انتخاب شده است، اظهارکرد: در مرداد سال آینده این نشست برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان محیط زیست درباره بودجه این سازمان برای مقابله با آلودگی هوا گفت: ما 20 درصد از عوارض آلایندگی را خواستیم که دولت با این رقم در لایحه سال آینده موافقت کرد و حتی کمیسیون تخصصی مجلس آن را به 35 درصد افزایش  داد، ولی در کمیسیون تلفیق رد شد. اینگونه تلقی نشود دولت در زمینه آلودگی دنبال درآمد است. ما در صحن مجلس سعی می کنیم این عدد بازگردد. ما همچنین یک برنامه جامعی از همه دستگاه‌هایی که در زمینه مقابله با آلودگی وظیفه دارند، در قالب یک جدول می گیریم  و این جدول مبنای قضاوت عملکرد خواهد بود.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها