سردار فدوی: سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است

کد خبر: 1206981

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

سردار فدوی: سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز جمعه در آئین بزرگداشت شهید «حسین خرازی» که در شهر دارخوین برگزار شد با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تأسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی تاکید کرد: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مقتدر و بالنده پیش می‌رود، گفت: دشمن لحظه‌ای از دشمنی علیه نظام انقلاب اسلامی دست برنمی دارد، اما با بصیرت امت اسلامی ایران اهداف پلید آن‌ها به جایی نمی‌رسد.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.

سردار فدوی از شهید «خرازی» به‌عنوان پاسدار انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: شهید خرازی پاسدار کامل بود و پیرو ولی خود امام خمینی (ره) بود و چون دل و عملش در راه خدا بود، محبتشان در دل تک تک رزمندگان جای داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، افزود: مسیر شهدا از جمله شهید خرازی همچنان ادامه دارد و اگر این راه ادامه نداشت، ایران برابر تحریم‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نابود شده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی در دارخوین گفت: این محل برای انتقال رشادت رزمندگان اسلام به نسل امروزی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنانچه سنگ بنای مدیریت و پیشرفت ما در کشور بر پایه اخلاص نهاده شود با اطمینان نتیجه خواهیم گرفت، اظهار کرد: با استقرار حکومت پهلوی در این کشور زمینه غارت ثروت ملی ما رقم زده شد، توطئه‌ها و اقدامات مخربی که پس از پیروزی انقلاب هم با هدف از بین بردن ارزش‌های انقلاب خاموش نشد و حالا به جایی رسیده که شعار پس گرفتن ایران را می‌دهند، اما به لطف الهی همواره حق پیروز بوده و پیروز خواهد ماند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها