قالیباف: موفقیت‌ سپاه دشمنان را عصبانی کرده است

کد خبر: 1207057

رئیس مجلس: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان جهان است.

قالیباف: موفقیت‌ سپاه دشمنان را عصبانی کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به پاسداران افتخارمی‌کنیم و قدردان از خودگذشتی آنان هستیم گفت: موفقیت‌های سپاه، عصبانیت دشمنان ایران را برانگیخته و مکر و حیله آنان را به خودشان برگردانده است.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه 6 اسفند در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک فرار سیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسدران چشم و چراغ ملت ایران و مایه آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان جهان است.

وی افزود: سپاه هر جایی که مردم کمک نیاز داشتند همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن، به یاری آحاد ملت شتافته است. موفقیت سپاه عصبانیت دشمنان ایران را برانگیخته است و مکر و حیله آنان را به خودشان برگردانده است. به پاسداران افتخارمی‌کنیم و قدردان از خودگذشتی آنان هستیم.

قالیباف همچنین فرا رسیدن میلاد اسوه ایثار و ادب حضرت عباس(ع) و روز جانباز را به ملت ایران و عموم جانبازان کشور تبریک گفت.

وی در ادامه برای مجروحین حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در کرمان آرزوی سلامتی و به خانواده اسماعیل احمدی و عموم جهادگران تسلیت گفت./ فارس

 

حجم ویدیو: 8.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها