واکنش سلیمی به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان / دنبال آشوب و کودتا هستند

کد خبر: 1207068

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.

واکنش سلیمی به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان / دنبال آشوب و کودتا هستند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به بیانیه‌های اخیر اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به یک مسئله مهم اشاره فرمودند. ایشان گفتند که یک گروه سیاسی در سال ۱۳۶۹ و یک سال پس از رحلت امام بزرگوار در نامه‌ای سرگشاده و سراسر یأس‌آفرین به یکی از مسئولان کشور نوشتند کشور و ملت به لبه نابودی و ویرانی رسیده است.

وی بیان کرد: با استناد به این فرمایش مقام معظم رهبری باید به این نکته اشاره کرد که همان طور که عده‌ای در سال ۶۹ خودشان در ورطه نابودی بودند و کشور را هم در لبه نابودی می‌دانستند، الان هم برخی از افراد در جریان اصلاحات اینگونه هستند و بیانیه‌ها و نامه‌های آنان نشان می‌دهد که چون درون خود این افراد ویران است، تصور می‌کنند که کشور هم در این مسیر و نابودی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ ایراد و اشکالی در کشور نبوده و نیست و برخی از همین آقایان اصلاح‌طلب منشأ مشکل در کشور بودند. برای مثال، همین افراد در انعقاد موافقتنامه پاریس نقش داشتند و همین اقدام باعث شد نیروگاه در کشور ساخته نشود و باعث قطعی برق شدند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد که این افراد می‌خواهند نقش خودشان را در مشکلات کشور پنهان کنند. نقدینگی بی‌سابقه در دولت سابق ایجاد و باعث رشد پایه پولی شد و امروز تورم کمرشکن را بر مردم تحمیل کرده است. هیچیک از ما این مسائل را فراموش نمی‌کنیم. از یاد نمی‌بریم عبدالناصر همتی که کاندیدای جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود، گفت حداقل ۴ تا ۵ سال طول می‌کشد که ویرانی و مشکلات اقتصادی را حل کرده و شرایط را سامان دهیم.

وی اظهار داشت: چند سال پیش نتانیاهو صراحتاً گفت که «اصلاح‌طلب‌ها و افرادی که در سال ۸۸ اغتشاش کردند، بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند. سوال ما آن است که چرا آقایان اصلاح‌طلب سکوت کردند و این موضوع را رد نکردند؟ بیانیه‌های این روزهای برخی از اصلاح‌طلبان هم برای آن است که دوباره کشور را به آشوب بکشانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جای سوال است که چرا مدعیان اصلاحات که امروز بیانیه می‌دهند، در ماه‌های اخیر در مقابل حرف‌های دشمنان سکوت کردند و اعلام برائت نکردند؟ برخی از آن‌ها حتی از منافقین هم اعلام برائت نمی‌کنند. این افراد دم از اصلاح می‌زنند در حالی که اصلاح چارچوب دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که میرحسین موسوی از جمهوری اسلامی عبور کرده، مشخص است که دنبال اصلاح نیست بلکه دنبال آشوب و کودتاست. در بیانیه اخیر موسوی که دیگر مشتش برای همه باز شد، چرا اصلاح طلبان سکوت کردند و کلمه‌ای بر زبان جاری نکردند؟ آیا نظر این آقایان با میرحسین موسوی یکی است؟ سکوت آن‌ها در تاریخ باقی خواهد ماند.

سلیمی با اشاره به اینکه بیانیه و اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان برخلاف انسجام ملی و برای ایجاد آشوب در کشور است، گفت: این بیانیه‌ها در این راستا ارزیابی می‌شود که آنان باز هم دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند. سوال آن است که چرا برخی از اصلاح طلبان از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصبانی هستند؟ جای تأسف دارد که برخی از آنان آنقدر فریب خورده بودند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم شرکت نکردند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها