گزارش معاون وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی

کد خبر: 1207130

معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات درباره اقدامات در مقابله با سرویس‌های اطلاعاتی توضیحاتی ارائه کرد.

 گزارش معاون وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی

معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات درباره اقدامات در مقابله با سرویس‌های اطلاعاتی توضیحاتی ارائه کرد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ظهر امروز، معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات اخیر و اشراف این معاونت در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده، سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی‌اثر شده است و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: براساس گفته‌های مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی به‌منظور ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آن‌هاست.

عمویی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان ضمن طرح سوالاتی درباره گزارش ارائه شده و تقدیر از موارد خنثی‌شده از اقدامات دشمن، بر هوشیاری کامل نیروهای امنیتی در جنگ اطلاعاتی تاکید کردند. حاضران در جلسه، حافظان اصلی امنیت کشور را مردم دانستند و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم‌پایه» تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات به نحو مقتضی به افکار عمومی شدند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها