ترجمه/ گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل

اسرائیل دیگر جای زندگی نیست

کد خبر: 1207334

در بخشی از از گزارش شبکه 12 تلویزیون اسرائیل آمده است که شهروندان اسرائیلی برای دریافت گذرنامه خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند!

اسرائیل دیگر جای زندگی نیست

گروه سیاست سایت فردا: اتفاقات هفته های گذشته و حملات گروه های مقاومت فلسطینی به سرزمین های اشغالی موجب نگرانی اشغالگران شده و بر اساس اعلام رسانه های اسرائیلی درخواست مهاجرت و دریافت گذرنامه کشورهای دیگر از جانب صهیونیست ها در چند هفته اخیر صدها برابر شده است.

به گزارش شبکه 12 تلویزیون اسرائیل، بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی و شهرک نشینان نگران آینده خود در این سرزمین هستند و طبق آمارهای رسمی درخواست دریافت ملیت های دیگر از جانب صهیونیست ها در هفته های اخیر افزایش چشمگیر و بی سابقه ای داشته است. بر اساس این گزارش شهرک نشینان طبق آمارها از زندگی در مناطق اشغالی احساس امنیت ندارند و تلاش می کنند با دریافت گذرنامه و سفر به کشورهای دیگر جهان از اسرائیل خارج شوند.

در بخش دیگری از گزارش شبکه 12 تلویزیون اسرائیل آمده است:" شهروندان اسرائیلی برای دریافت گذرنامه خارجی با یکدیگر رقابت می کنند و به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل دیگر جای مناسبی برای زندگی نیست."

این گزارش میافزاید:"ساکنان اسرائیل به فکر فروش املاک و دارایی های خود هستند و گزینه های مختلفی را برای خروج سرمایه از اسرائیل و سرمایه گذاری در سایر کشورها مورد بررسی قرار می دهند. آنها آماده هستند که خانه ها و زمین هایشان را برای مهاجرت به کشورهای دیگر ترک کنند."

سیل افزایش میل صهیونیست ها به مهاجرت پس از حملات اخیر گروه های مقاومت فلسطینی در حالی شدت گرفته که اخیرا نفتالی بنت رئیس جمهور سابق اسرائیل اخیرا در خصوص وضعیت بحرانی امنیت سرزمین های اشغالی گفته بود:"اسرائیل در یکی از سخت ترین و بدترین مراحل از تاریخ خودش قرار گرفته و باید از انتقال این ترس و نگرانی به سایر شهروندان و شهرک نشینان جلوگیری شود."

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها