طائب: اخبار خوبی درباره عملیات پهپادی در اصفهان شنیده خواهد شد

کد خبر: 1207723

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با عملیات پهپادی در اصفهان کارهای خیلی خوبی انجام شده و‌ خبرهای خوبی خواهید شنید.

طائب: اخبار خوبی درباره عملیات پهپادی در اصفهان شنیده خواهد شد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با عملیات پهپادی در اصفهان کارهای خیلی خوبی انجام شده و‌ خبرهای خوبی خواهید شنید.

 حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب در برنامه‌ای که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه زیرساخت پیشرفت اقتصاد ایران شکل نگیرد جنگ ارزی را شروع کرده‌اند. دفعه اول هم نبود، چند دوره است ما جنگ ارزی داریم، در دوره قبل هم داشتیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها در نرخ‌گذاری در اربیل و هرات و امارات و سبزه میدان و سایت‌های فردایی با قیمت ارز بازی می‌کنند نه فقط بازی، بلکه عملیات می‌کنند. در داخل یکدفعه شروع به خرید می‌کند، خرید که شروع شد سلسله‌وار ناامنی ادراکی ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب افزود: دولت باید به موقع عمل و بانک مرکزی باید به موقع مداخله می‌کرد، یک مقدار تأخیر داشتیم.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ادامه داد: جریان نفوذ سوار بر موج می‌شد و از دل اعتراضات شعارهای ساختارشکن بیرون می‌آمد و مسیر را عوض می‌کرد و به سمت اغتشاش می‌رفت.

وی افزود: طبیعتا نیروهای امنیتی هم منتظر نمی‌ماند اغتشاشگر اغتشاش کند و با آن برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: طی 4 دهه اخیر روند فساد کاهشی و روند برخورد با فساد افزایشی است. شروع فساد از دوره سازندگی و توسعه اتفاق افتاد و برخورد با فساد را هم از همان زمان شروع کردیم.

وی افزود: در برخورد با فساد در آن زمان تلفات می‌دادیم و مسئول مربوطه اگر می‌خواست با فرزند رئیس‌جمهور برخورد کند عزل و خانه‌نشین می‌شد، اما در دوره قبل با برادر رئیس‌جمهور و معاون اول برخورد شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آقای رئیسی قبل از معرفی کابینه همه دستگاه‌های نظارتی را جمع کرد و گفت ما دولت سالم می‌خواهیم، چشم‌های‌تان را باز کنید و هرگاه فساد دیدید برخورد کنید.

وی افزود: این انقلاب دیر یا زود دارد سوخت و سوز ندارد، یک زمانی نمی‌گذاشتند با فرزند رئیس‌جمهور برخورد شود و قدرت نداشتیم ولی در آخر رسیدگی شد و به زندان هم رفت، بنابراین سوخت و سوز ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به سؤالی درباره شائبه وجود مصونیت سیاسی دولت روحانی، گفت: همان زمان در دولت قبل هشدار دادیم که ذخایر دارد خالی می‌شود ما برخورد می‌کنیم. رئیس کل بانک مرکزی همان موقع که او را خواستیم گفت قبول دارم و نامه نوشت و گفت این کار به مصلحت کشور نیست ولی باز به او دستور دادند ادامه بدهد.

وی افزود: باید یک زمانی به این موارد رسیدگی شود ولی زمان برخورد آن چه زمانی هست؟ آیا الآن رسیدگی به این پرونده مشکل مردم را حل می‌کند؟ دیر یا زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد. زمانی رسیدگی و برخورد خواهد شد که مطالبه عمومی شود، الآن مطالبه عمومی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به سؤالی راجع‌به چرایی شعار مرگ بر آمریکا، گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.

وی افزود: در رابطه با عملیات پهپادی در اصفهان کارهای خیلی خوبی انجام شده و‌ خبرهای خوبی خواهید شنید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها