روزنامه جوان: «پروژه شورش گرسنگان» در حال اجرا است

کد خبر: 1207746

بعد از شکست سنگین و مفتضحانه ائتلاف غربی، عبری، عربی در بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی در ماه‌های اخیر، آنچه که این روز‌ها در سطح کشور شاهدیم، طرح مشترک سرویس‌های جاسوسی ائتلاف است که با مشارکت تمام عیار شبکه نفوذ، سودجویان، فرصت طلبان، غربگرایان، دلالان، احزاب ملون و همسو با دشمن و... است که با شدت تمام و با عوام‌فریبی و دادن آدرس غلط، تحت عنوان «پروژه شورش گرسنگان» در حال اجرا است.

روزنامه جوان: «پروژه شورش گرسنگان» در حال اجرا است

میلتون فریدمن اقتصاددان بزرگ امریکایی و برنده جایزه نوبل اقتصادی گفته: «تورم توسط دولت‌ها ایجاد می‌شود، چون انحصار چاپ پول فقط در دست دولت است و نسبت دادن تورم به گروه‌های دیگر اشتباه است، مصرف‌کننده هرگز تورم ایجاد نمی‌کند، تولیدکنندگان هم تورم ایجاد نمی‌کنند، اتحادیه‌ها و سندیکا‌ها تورم ایجاد نمی‌کنند، تورم یک بیماری بسیار خطرناک و گاهی سم مهلک و کشنده برای جامعه و مردم است که اگر این بیماری درمان نشود، قطعاً جامعه را نابود می‌کند.»، اما نگفته که بعد از قانون برتون وودز عمده تورم کشور‌ها توسط امریکا تولید می‌شود و در حقیقت امریکا بزرگ‌ترین دزد جهان است که با صادرات تورم به کشور‌ها از طریق معاملات دلاری و گره زدن زلف اقتصاد کشور‌ها به اجبار معامله با دلار، تورم را در کشور خودش مهار می‌کند. امریکا دلار بدون پشتوانه چاپ می‌کند و تورم صد‌ها درصدی خود را به کشور‌های جهان صادر می‌کند. جالب آنجاست که ما بیشترین جنگ و تضاد ایدئولوژی را با امریکا داریم، ولی با وجود فریاد‌های دلسوزان و تأکید رهبری بر ر‌هایی اقتصاد کشور از سلطه دلار، همچنان از وابسته‌ترین کشور‌ها به دلار هستیم. بخش دیگری از تورم نیز ناشی از تحریم‌ها و جنگ‌های ارزی است؛ و اینک امریکا از حربه قانون برتون وودز در پی به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است.

بعد از شکست سنگین و مفتضحانه ائتلاف غربی، عبری، عربی در بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی در ماه‌های اخیر، آنچه که این روز‌ها در سطح کشور شاهدیم، طرح مشترک سرویس‌های جاسوسی ائتلاف است که با مشارکت تمام عیار شبکه نفوذ، سودجویان، فرصت طلبان، غربگرایان، دلالان، احزاب ملون و همسو با دشمن و... است که با شدت تمام و با عوام‌فریبی و دادن آدرس غلط، تحت عنوان «پروژه شورش گرسنگان» در حال اجرا است.

مهم‌ترین رکن این پروژه انجام عملیات روانی سنگین علیه دولت سیزدهم و معرفی رئیس دولت به‌عنوان مسبب و مقصر اصلی است. بر اساس این طرح که متأسفانه با بمباران سنگین توپخانه رسانه‌ای جبهه اصلاحات همراه است، دقیقاً مانند همان الگوی نامه نگاری‌های پیشین (از عهد دولت سازندگی تا مجلس ششم و...) با سیاه نمایی و بن‌بست نمایی «زیر پروژه ضرورت استعفای دولت» را پی گرفته‌اند تا به این ترتیب بتوانند، مردم را در این پروژه به تقابل با دولت و نظام فرابخوانند. مروری بر وقایع این روز‌ها در ایران پرده از ابعاد گسترده پروژه جدید ائتلاف علیه انقلاب ملت ایران برمی‌دارد:

۱- قیمت ارز، طلا، خودرو، گوشت و ارزاق عمومی طی مدت دو هفته اخیر به شکل غیرمنطقی و برخلاف آموز‌های اقتصادی بالا می‌رود.

۲- شکی نیست که بدون همکاری و همراهی شبکه نفوذ داخلی زلزله و سونامی قیمت‌ها تحقق پیدا نمی‌کند و چیزی جز سرافکندگی مفتضحانه (درست مانند همان جریان مروج بی بند و باری و تجزیه‌طلبی) برای ائتلاف در پی نخواهدداشت.

۳- پیشبرد و اثربخشی برنامه زلزله مصنوعی و مهندسی شده قیمت‌ها (که تمام هزینه اش را مستقیماً مردم می‌پردازند)، توسط شبکه نفوذ داخلی، صاحبان دهکده‌های مجازی و اصلاح‌طلبان، قابل تضمین است. بر اساس این پروژه:

۱- با جنگ تبلیغاتی و اقدامات زیرزمینی و خاص و با شبکه‌سازی به‌ویژه در دنیای مجازی قیمت ارز، طلا، خودرو، گوشت و مایحتاج عمومی را به صورت لحظه‌ای بالا و بالاتر می‌برند.

۲- قیمت‌های جدید توسط رسانه‌های همسو با دشمن به‌ویژه بر بستر ظرفیت‌های عظیم دنیای مجازی به شدت تبلیغ می‌شود و جوی از بدبینی و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کند.

۳- بر اساس قیمت‌های جدید، توپخانه رسانه‌های هم‌سو با دشمن در داخل درکنار شبکه رسانه‌ای ائتلاف (اینترنشنال، بی‌بی‌سی، صدای امریکا و...) شروع به سمپاشی می‌کنند، مقاله می‌نویسند، سیاه نمایی می‌کنند، بن‌بست نمایی می‌کنند، باور‌ها را تخریب می‌کنند، شایعه‌سازی می‌کنند، ابهام آفرینی می‌کنند و جامعه را غبارآلود و فتنه گون می‌کنند.

٤- به موازات پروژه سونامی قیمت‌ها، اروپا سپاه را تهدید به قرار دادن در فهرست تروریسم می‌کند، با بزرگنمایی دلقک‌های اپوزیسیون خارج نشین و برگزاری نمایش‌های کمدی در دانشگاه جرج تاون، پاریس و... سعی در ابهام‌افزایی و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم ایران و تأثیر‌گذاری بر تصمیم‌گیری مسئولان ایران (تصمیم‌سازی) می‌کنند.

۵- ائتلاف غربی، عبری، عربی، با هدف ایجاد وحشت و تحریک مردم ایران و تشدید فشار بر نظام، به صورت آشکار و عیان جمهوری اسلامی را به حمله اتمی تهدید می‌کنند.

۶- به صورت پنهانی و با واسطه به جمهوری اسلامی پیغام می‌دهند که در صورت قبول مذاکره بر سر توانمندی‌های موشکی و منطقه (بخوانید قبول مدل تسلیم‌سازی لیبی) حاضرند در کنترل قیمت ارز! کمک کنند.

تردیدی نیست که دشمن جبهه گسترده‌ای از جنگ اقتصادی (به‌عنوان فاز دوم جنگ ترکیبی) را علیه ایران اسلامی و مردم شریف آن گشوده و در این جنگ، از صدر تا ذیل هیئت حاکمه امریکا به صورت هماهنگ وارد میدان شده اند، از وزارت خزانه‌داری امریکا که اتاق جنگ رسمی شیطان بزرگ است تا جنت بلن وزیر خزانه‌داری امریکا، رابرت مالی مسئول مقابله با ایران اسلامی، کاملیا هریس، معاون بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا و تا لویس آستین وزیر دفاع امریکا و... همه و همه نظرات همسو و هماهنگ شده را علیه ایران بر زبان آورده و مسیر مشترکی را طی می‌کنند.

اما در این سوی میدان «اتاق جنگ ما کجاست»، «چه برآوردی از ابعاد این جنگ داریم»، «از قدرت نفوذ و برنامه‌های رسانه‌ای عوامل داخلی دشمن چه برآوردی داریم»، «ستاد داخله دشمن در این جنگ ارزی به دست چه کسی و یا چه کسانی (حقیقی و یا حقوقی) اداره می‌شود و کجاست» و... این در حالی است که همه مسئولان و حتی عمده مردم به این باور رسیده‌اند و همه قرائن و شواهد نیز حکایت از آن دارند که اختلال در بازار ارز طبیعی نیست بلکه توطئه‌ای حساب شده و تدارک دیده از سوی دشمنان است. در چنین شرایطی سخنان رئیس قوه قضائیه در خصوص آمادگی این قوه برای حضور هماهنگ با سایر قوا و دستگاه‌های مسئول در تمامی حوزه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظارتی، انتظامی و... به منظور مقابله با سونامی قیمت‌ها و در هم شکستن اراده شیطان بزرگ نوید بخش ایجاد و تشکیل فوری ستاد مشترک جنگ اقتصادی است. مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیار ائتلاف و لازمه ورود به این جنگ نابرابر «تشکیل ستاد مشترک جنگ اقتصادی با اختیارات لازم»، «ایجاد اشراف اطلاعاتی نسبت به ابعاد ناشناخته (داخلی و خارجی) آن»، «تهیه برآورد دقیق اطلاعاتی (استراتژیکی و تاکتیکی)»، «تهیه برنامه عملیاتی دقیق و همه‌جانبه برای برخورد را این سونامی» است. در صورت تشکیل ستاد مشترک جنگ اقتصادی و پیدا شدن آثار آن، تردیدی نیست که مردم بزرگ ایران مثل همیشه با بصیرت و شور انقلابی به میدان آمده و دشمن را در تحقق اهداف و شیطانی خود ناکام خواهند گذاشت.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها