پشت پرده مسمومیت دانش آموزان از زبان کوثری

کد خبر: 1207875

محمد اسماعیل کوثری نماینده مجلس گفت:‌ تیم تحقیق مجلس در حال بررسی است که دست‌های پشت پرده ماجرای مسمومیت دانش آموزان چه کسانی هستند.

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان از زبان کوثری

نماینده مردم تهران در مجلس درباره مسمومیت‌های دانش‌آموزان در چند شهر کشور، گفت: این موضوع در مجلس مطرح شده است و در این باره تیم بررسی تشکیل شده است و تا گزارش این تیم به مجلس نرسد نمی‌توان نظر دقیقی داد.

محمد اسماعیل کوثری در واکنش به اینکه این اقدامات چقدر می‌تواند کار ضد انقلاب، منافقان و اسرائیل باشد، تصریح کرد: این جور که معلوم است، می‌توانیم بگوییم با اتفاقاتی که برای دانش ‎آموزان در چند شهر و به ویژه قم رخ داده است، به این نتیجه می‌رسیم دست‌هایی باید در کار باشد. چرا  که آب و مواد غذایی به  خودی خو که باعث مسمومیت نخواهد شد و چرا فقط دانش‌آموزان درگیر آن هستند در حالی که همه مردم از همان آب و مواد غذایی استفاده می‌کنند.

این نماینده اضافه کرد: مسمومیت دانش‌آموزان نشان می دهد که دستان پشت پرده از احساسات دانش‌آموزان‌، خانواده‌های آنها و معلمان در آموزش و پروش سوء استفاده می‌کنند. به هر حال این مساله بسیار بزرگی است که جامعه را درگیر کرده است.

وی افزود: در واقع برای روشن شدن حقایق نیز باید تامل کنیم تا احتمالات بررسی شود. این موضوع باید زودتر از سوی مجلس پیگیری می‌شد،‌ اما با توجه به کار شبانه روزی مجلس بر روی بودجه، پیگیری  این مساله به تعویق افتاد. البته برای بررسی ریشه‌ای این موضوع و حل آن باید تامل کرد تا ریشه این مساله را یافت. اکنون ما هم منتظر نتیجه بررسی‌های تیم تحقیق در مجلس هستیم.

همشهری‌آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها