قالیباف: کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را پیگیری می‌کند

کد خبر: 1208169

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.

قالیباف: کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را پیگیری می‌کند

حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: ما به عنوان نماینده مردم باید در زمینه علت مسمومیت دانش‌آموزان پاسخگو باشیم. اگر شفاف سازی نکنیم، این نگرانی در جامعه باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: باید پاسخ قانع کننده‌ای به ما داده شود که راه حل این مشکل چیست. سوال ما این است که آیا نهادهای نظارتی که تاکنون هر جا نیاز بوده ورود پیدا کردند، در این زمینه به نتیجه‌ای رسیدند؟

نماینده مردم تالش در مجلس خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می‌رود شما به عنوان یکی از ارکان سران قوا اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهید تا ما نیز به مردم پاسخگو باشیم. امروز بدخواهان و معاندین از این وضعیت سو استفاده می‌کنند و با شفاف سازی ابهامات برطرف خواهد شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این موضوع را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها