انتقاد پیرهادی ار اطلاع‌رسانی کند درباره مسمومیت دانش‌آموزان

کد خبر: 1209831

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان وجود دارد اطلاع رسانی کُند به مردم و جامعه از پیگیری ها و جمع بندی های صورت گرفته پیرامون ابعاد این اتفاق است.

انتقاد پیرهادی ار اطلاع‌رسانی کند درباره مسمومیت دانش‌آموزان

محسن پیرهادی با اشاره به به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی  بر اینکه مسمومیت دانش آموزان یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است، بیان کرد: مقام معظم رهبری موضع خیلی صریح و شفاف و پدرانه ای را نسبت به این موضوع داشتند و با حکم و دستور مقام معظم رهبری موضع نظام در خصوص این اتفاق روشن شد.

وی ادامه داد: مسئله این است که ما باید دغدغه خاطر مردم را در این حوزه برطرف کنیم. اکنون یک نگرانی در جامعه ایجاد شده که بخشی از آن عملیات روانی دشمن و بخشی از آن واقعیت موضوعی است که باید بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور در ادامه با بیان اینکه چه کسانی در خط مقدم مدیریت این اتفاق قرار دارند؟ اظهار کرد: قاعدتا دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی باید با اشراف اطلاعاتی و مدیریت صحنه خیلی زود عاملان این اتفاق ناخوشایند را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند. از آن مهم تر باید به مردم نیز اطلاع رسانی شود. یکی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم این است که بررسی هایی که توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی پیرامون این موضوع صورت می گیرد با تاخیر به مردم اعلام می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سرعت اطلاع رسانی به مردم در خصوص ابعاد این اتفاق کند است و این امر سبب می شود تا مردم قضاوت های مختلفی داشته باشند یا منابع خبری دیگری به مردم ما خوراک دهند. الحمدلله کشور از لحاظ رسانه ای و پوشش خبری مشکلی ندارد. این مسئولان ذی ربط هستند که باید اطلاعات را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

پیرهادی تاکید کرد: نکاتی که در خصوص این موضوع جمع بندی شده است باید با اطلاع رسانی مناسب به موقع در اختیار مردم قرار گیرد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها