افزایش حقوق کارگران، وزیر کار را به مجلس کشاند

کد خبر: 1209834

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد که مرتضوی وزیر کار برای بحث و تبادل نظر پیرامون میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ به آن کمیسیون می‌رود.

 افزایش حقوق کارگران، وزیر کار را به مجلس کشاند

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  از حضور آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه روز (یکشنبه 21 اسفند ماه) به منظور بحث و تبادل نظر میزان افزایش حقوق کارگران در سال 1402 خبر داد.

وی افزود: تاکنون چند جلسه بین کمسیون اجتماعی و مسئولان وزارت کار برای تصمیمگیری درباهر حقوق کارگران و سبد معیشتی در سال آینده تشکیل شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید درباره حقوق و سبد معیشتی این قشر عادلانه تصمیمگیری شود، گفت:در این جلسه مشترک پیرامون شاخص‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق و سبد معیشتی کارگران متناسب با تورم بحث و تبادل نظر می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به دستورکار دیگر اعضای کمیسیون متبوعش در جلسات این هفته گفت: بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی( اعاده شده از شورای نگهبان) نیز با دعوت از اعضای شورای نگهبان و نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز  در جلسات این هفته بررسی خواهد شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها