واکنش کنعانی درباره اعتراضات در فرانسه

کد خبر: 1210016

ناصر کنعانی در حساب توئیتری خود نوشت: درس عملی پلیس فرانسه به دیگران در رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان؛ این نمونه‌ای از رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان در "باغ اروپا" است! درس‌های حقوق بشری این مدعیان برای دیگران است و خود در عمل بدانها بیگانه‌اند.

واکنش کنعانی درباره اعتراضات در فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه در ئوئیتی درباره اعتراضات در فرانسه گفت که درس های حقوق بشری این مدعیان برای دیگران است و خود در عمل با آن بیگانه هستند.

ناصر کنعانی در حساب توئیتری خود نوشت : درس عملی پلیس فرانسه به دیگران در رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان؛ این نمونه ای از رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان در "باغ اروپا" است! درس های حقوق بشری این مدعیان برای دیگران است و خود در عمل بدانها بیگانه اند.

از این نمونه ها در آمریکا و اروپا بسیار است.

ده‌ها هزار معترض بار دیگر روز شنبه به خیابان‌های فرانسه آمده و در تظاهراتی سراسری علیه اصلاحات قانون بازنشستگی تظاهرات کردند.

مقام‌های فرانسوی شنبه پیش‌بینی کردند که حدود ۲۳۰ راهپیمایی سراسری برگزار شده و نزدیک به یک میلیون نفر در شهرها و مناطق مختلف در این اعتراضات شرکت کنند.

انتظارات می‌رود که شمار معترضان در پاریس پایتخت فرانسه به ۷۰ هزار تا یکصد هزار نفر برسد. معترضان در پاریس ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی از «کاخ جمهوری» به سمت «کاخ ملت» راهپیمایی کردند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها