جزئیات تازه درباره مسمومیت‌ها / همه عوامل پشت پرده دستگیر شدند؟

کد خبر: 1210107

نماینده تبریز در مجلس گفت: طبق گزارشی که وزارت کشور داده است عوامل پشت پرده این اتفاقات شناسایی و دستگیر شدند.

جزئیات تازه درباره مسمومیت‌ها / همه عوامل پشت پرده دستگیر شدند؟

جلسه غیرعلنی مجلس امروز درباره موضوعات مختلفی برگزار شد که مسمویت‌های اخیر دانش‌آموزان در برخی شهرهای کشور یکی از آن‌ها بود.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز درباره جزییات گزارش‌ اعلام شده در این زمینه به همشهری آنلاین گفت: طبق گزارشی که وزارت کشور داده است عوامل پشت پرده این اتفاقات شناسایی و دستگیر شدند.

میرتاج الدینی افزود: بعضی از دستگیرشدگان انگیزه‌های معاندانه با نظام نداشتند بلکه شیطنت‌های داخل مدرسه‌ای به قصد تعطیل کردن مدرسه بوده است، اما برخی انگیزه معاندانه داشتند که قهرا جرم این‌ها با یکدیگر یکی نیست و قوه قضاییه با کسانی که انگیزه‌های معاندانه با نظام داشتند برخورد محکم و قانونی و قاطع خواهد داشت.

نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: این افراد در استان‌های مختلف کشور دستگیر شدند و پیگیری‌های امنیتی همچنان در چهار استان ادامه دارد. کسانی که شیطنت کردند با کسانی که انگیزه معاندانه داشتند در ارتباط نبودند و تحت تاثیر فضای مجازی دست به این اقدامات زدند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید نتیجه نهایی به مردم اطلاع داده شود گفت: نتیجه نهایی نیز به مردم اعلام خواهد شد. انتظار ما هم این است که هر چه زودتر با اعلام دستگیری و برخورد قضایی با این عوامل نگرانی دانش آموزان و اولیای آن‌ها برطرف شود.

میرتاج الدینی درباره پشت پرده مسمویت‌ها گفت: این اتفاقات یکی از برنامه‌های توطئه دشمن به دنبال اغتشاشات بود که نگذارند آرامش به مدارس و جامعه برگردد، اما پشت پرده این وقایع نیز آشکار شد.

او تاکید کرد: نتایج این پیگیری‌های نیز به تدریج اعلام می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها