تکذیب شایعات درباره طرح مقابله با بدحجابی در مجلس

کد خبر: 1210793

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان تصمیمات مجلس برای مقابله با بدحجابی را رد کرد.

 تکذیب شایعات درباره طرح مقابله با بدحجابی در مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان تصمیمات مجلس برای مقابله با بدحجابی را رد کرد.

سید نظام الدین موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش قرائت شده کمیسیون فرهنگی در صحن علنی روز گذشته مجلس گفت: گزارش کمیسیون فرهنگی که در راستای اعمال تبصره یک ماده ۴۵ آیین نامه داخلی مجلس تهیه و در صحن علنی ارائه شد، پیرامون ترک فعل دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

وی تصریح کرد: در گزارش کمیسیون فرهنگی تاکید شده بود که در صورت احساس ضرورت برای مقررات جدید در حوزه حجاب و عفاف، اولویت با ارائه لایحه با قید فوریت از سوی قوه قضائیه است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با رد برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی به عنوان جزئیات طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی گفت: اولویت کمیسیون فرهنگی، ارائه لایحه از سوی دولت و قوه قضائیه است و طرح پیشنهادی برخی نمایندگان نیز هنوز وارد روند بررسی نشده و روسای قوا نیز نفیا یا اثباتا درباره آن نظر نداده اند./خانه ملت

photo_2023-03-16_00-27-06

 تکذیب شایعات دربارۀ طرح مقابله با بدحجابی در مجلس

 سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس:

 گزارش کمیسیون فرهنگی که در راستای اعمال تبصرۀ یک مادۀ ۴۵ آیین‌نامۀ داخلی مجلس تهیه و در صحن علنی ارائه شد، پیرامون ترک فعل دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

 در گزارش کمیسیون فرهنگی تأکید شده بود که در صورت احساس ضرورت برای مقررات جدید در حوزۀ حجاب و عفاف، اولویت با ارائۀ لایحه با قید فوریت از سوی قوه قضائیه است.

 برخی موارد مطرح‌شده در فضای مجازی به‌عنوان جزئیات طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی را رد می‌کنم. اولویت کمیسیون فرهنگی ارائۀ لایحه از سوی دولت و قوه قضائیه است.

 طرح پیشنهادی برخی نمایندگان نیز هنوز وارد روند بررسی نشده و رؤسای قوا نیز نفیاً یا اثباتاً دربارۀ آن نظر نداده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها