ترجمه/ گزارش «اسرائیل تودی» از تقویت همکاری حزب‌الله و حماس

رمضان سختی در پیش است

کد خبر: 1211510

روزنامه «اسرائیل تودی» در گزارشی نوشته است: این ماه رمضان با سال‌های گذشته کاملا متفاوت خواهد بود آن هم در سایه عملیات های هفته های گذشته در مناطق مختلف و رشد بی سابقه تحرکات نیروهای فلسطینی.

رمضان سختی در پیش است

گروه سیاست سایت فردا: روزنامه اسرائیل تودی در گزارشی به بررسی تحولات سرزمین‌های فلسطینی و تاثیر همکاری نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان در تهدید امنیت اسرائیل پرداخته است.

به نوشته این روزنامه، پس از تحرکات و اتفاقات ماه های گذشته انتظار می رود ماه رمضان سختی برای نیروهای امنیتی اسرائیل در پیش باشد و رمضان 2023 می تواند با اتفاقات گسترده و بزرگ تری امنیت اسرائیل را از جانب فلسطینی ها تهدید کند.

این ماه رمضان با سال‌های گذشته کاملا متفاوت خواهد بود آن هم در سایه عملیات های هفته های گذشته در مناطق مختلف و رشد بی سابقه تحرکات نیروهای فلسطینی.

اسرائیل تو دی نوشته است: اتفاقات اخیر حاصل تقویت همکاری های نیروهای حماس و حزب الله لبنان است که در ماه های گذشته شتاب بیشتری گرفته و به صورت هدفمند خصوصا در اردوگاه های صور و صیدا در جنوب لبنان دنبال می شود.

صالح العاروری مسئول فعالیت های برون مرزی شاخه نظامی حماس در تلاش است علاوه بر نوار غزه و کرانه باختری جبهه ه تازه ای را علیه اسرائیل فعال کند که ممکن است این جبهه جنوبی لبنان و مرزهای شمالی باشد.

صدها فلسطینی آموزش های لازم خصوصا در دوره های پرتاب موشک و تله های انفجاری را پشت سر گذاشته اند و آماده انجام عملیات های مورد نظر هستند. به نظر می رسد همکاری حماس و حزب الله با هدف انجام تحرکاتی در جنوب مرزهای لبنان دنبال می شود و این اقدامات امنیت اسرائیل را مورد تهدید قرار خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها