عباس زاده: تیم اقتصادی دولت باید برنامه عملیاتی داشته باشد

کد خبر: 1211979

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس اعتقاد دارد تیم اقتصادی دولت باید برنامه عملیاتی داشته باشد و در تدوین چنین برنامه ایی باید نظر اقتصاددانان و نه اقتصادخوان‌ها اخذ شود.

عباس زاده: تیم اقتصادی دولت باید برنامه عملیاتی داشته باشد

محمود عباس زاده مشکینی، در رابطه با راهکارهای تحقق شعار سال 1402 مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: تمرکزگرایی در بخش های سیاستگذاری اقتصادی از جمله اولین گام هایی است که دولت باید برای تحقق شعار سال بردارد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شعار سال های گذشته نیز محور اقتصادی مورد توجه قرار گرفته بود که افق و چشم انداز آینده کشور را تعیین می کرد، اظهار کرد: متاسفانه در این سالها عمدتا با این مقوله شعاری برخورد شده لذا شاهد وضع کنونی هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان بررسی برنامه های وزرای اقتصادی دولت به طور جدی تذکر دادم و به عنوان مخالف صحبت کردم، ادامه داد: در واقع با تکیه بر مولفه هایی تاکید کردم افراد معرفی شده اهل این عرصه نبوده و از توانمندی لازم برخودار نیستند.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت باید برنامه عملیاتی داشته باشد، افزود: در تدوین چنین برنامه ایی باید نظر نخبگان اقتصادی و اقتصاددانان و نه اقتصادخوانها اخذ شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس می توان گفت راهبرد مشخصی برای کنترل و نهایتا مهار تورم شکل می گیرد و شکوفایی اقتصادی محقق می شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها