نماینده مجلس: باید همه دولت را کمک کنیم

کد خبر: 1212504

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: برآیند شکل گرفته در دولت سیزدهم، روحیه خدمت و کار جهادی است و در همین رابطه تاکنون موفق عمل کرده است.

نماینده مجلس:  باید همه دولت را کمک کنیم

 رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: برآیند شکل گرفته در دولت سیزدهم، روحیه خدمت و کار جهادی است و در همین رابطه تاکنون موفق عمل کرده است.

احمد راستینه روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی نخستین مجتمع گلخانه‌ای این استان در منطقه یانچشمه شهرستان بن اظهار داشت: حضور مدیران جهادی و پرکار در برخی دستگاه‌های استان دستاوردهای خوبی را به همراه داشته و گره‌های بسیاری را بازکرده است.

وی ادامه داد: باید همه دولت را کمک کنیم تا سیاست‌ها و برنامه‌ها به خوبی پیاده شود هرچند در این میان وظیفه نظارتی خود را نیز لحاظ می‌کنیم و تذکرات لازم را برای پیشبرد بهتر امور به دولتمردان می‌دهیم و اگر لازم باشد، سوال پرسیده می‌شود و استیضاح می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته است و در این میان نمایندگان مجلس نیز در کمک و یاری‌رسانی به دولت از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

راستینه رفع تنش آبی استان را از مهمترین دستاوردهای استان در یک سال اخیر عنوان کرد و گفت: طرح تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با اهتمام دولت و پیگیری‌های نمایندگان مجلس تکمیل و اکنون در آستانه افتتاح قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سه سال گذشته این طرح تنها از ۳۰ درصد پیشرفت برخوردار بود و راکد و تعطیل مانده بود.

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین با همت دولت و مجلس جلوی انتقال آب غیرقانونی از استان گرفته شد و این طرح برای همیشه متوقف و از روی میز وزارت نیرو برداشته شده است.

راستینه با اشاره به اجرای بزرگترین طرح گلخانه‌ای استان افزود: امید است این طرح با حفظ حقوق مردم به زودی افتتاح و رشد تولید و اشتغال را در منطقه فراهم آورد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی شهرک گلخانه‌ای استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان این استان در آیینی در منطقه یانچشمه شهرستان بن آغاز شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها