میرتاج الدینی: امروزه اروپایی ها نیز متوجه شدند ایران قدرتمند است

کد خبر: 1212968

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:صهیونیست ها با دوره گردی در قاره سبز به دنبال تشدید فشار علیه ایران و تنش آفرینی هستند لذا مشاهده می شود که نتانیاهو پس از سفر به آلمان، در انگلیس حضور یافت.

 میرتاج الدینی: امروزه اروپایی ها نیز متوجه شدند ایران قدرتمند است

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در واکنش به درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا برای تشدید فشارهای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد اجماع بین المللی، اظهار کرد: ایران هراسی سیاستی است که محور صهیونیستی-آمریکایی طی چند سال اخیر در پیش گرفته و به شدت آن را دنبال می کند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس طی ماه های اخیر شاهد رفت و آمدهای دیپلماتیک مقامات آمریکایی به کشورهای منطقه بودیم اما این سیاست با شکست روبرو شد.

وی ادامه داد: اکنون صهیونیست ها با دوره گردی در قاره سبز به دنبال تشدید فشار علیه ایران و تنش آفرینی هستند لذا مشاهده می شود که نتانیاهو پس از سفر به آلمان، در انگلیس حضور یافت.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول است، افزود: سیاستمداران این رژیم جعلی خودشان اعتراف می کنند در حال فروپاشی هستند از این رو نخست وزیر صهیونیست ها با این اقدامات صرفا در حال دست و پا زدن بی خود است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه اروپایی ها نیز متوجه شدند ایران قدرتمند است و باید با این کشور کنار بیایند بنابراین موضع گیری های آنان نیز صرفا برای انحراف افکار عمومی است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها