وزیر ارشاد: آیین نامه رعایت حجاب در فیلم‌ها به زودی منتشر می‌شود

کد خبر: 1213366

محمد مهدی اسماعیلی گفت:آیین نامه‌های مروط به نوع پوشش و حجاب را در کار‌های هنری پس از تصویب نهایی شفاف منتشر می‌کنیم.

وزیر ارشاد: آیین نامه رعایت حجاب در فیلم‌ها به زودی منتشر می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با موضوع رعایت حجاب در فیم‌ها و سریال‌ها گفت: در این باره آین نامه‌ی کاملی را آماده کردیم و آن را در اختیار بخش‌های مختلف قراردادیم.

او ادامه داد: آیین نامه حوزه سینمایی را نیز به تصویب شورای هنر رسانده ایم و تمامی ملاحظات مورد نظر در این آیین نامه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

اسماعیلی ادامه داد: این آیین نامه‌ها را پس از تصویب نهایی شفاف منتشر می‌کنیم و بسیار دقیق بر قانون و حفظ هنجار‌های شرعی و قانونی کاملا اسرار داریم و آن را رعایت خواهیم کرد.

او در پایان گفت: ما در حوزه شورای نمایش و صدور مجوز به مسئله رعایت حجاب در فیلم و‌ها سریال به ویژه در دولت کنونی به شدت اهتمام داریم و مراقبت می‌کنیم تا کمترین خطایی رخ ندهد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز جلسه هیئت دولت نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه وزارت ارشاد برای اکران فیلم‌ها و برگزاری کنسرت‌های موسیقی، اظهار کرد: ما در نوروز امسال شاهد افزایش قابل‌ملاحظه‌ای به ویژه در هفته دوم تعطیلات بودیم. فکر می‌کنم با فیلم‌هایی که در نوبت نمایش قرار گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ایم این روند افزایشی را ادامه خواهیم داد.

وی درباره تبادلات فرهنگی میان ایران و نیجر نیز اظهار کرد: یکی از کار‌های خوبی که امسال در نمایشگاه قرآن صورت گرفت در بخش بین‌الملل بود که دو وزیر مرتبط از قاره آفریقا (موریتانی و نیجر) را به عنوان مهمان داشتیم. من در سفر دو سه ماه پیش به موریتانی با این وزرا گفتگو و به ایران دعوتشان کرده بودم.

وزیر فرهنگ و ارشاد یادآور شد: تفاهم‌نامه جامعی از همکاری‌های فرهنگی و هنری را فراهم می‌کنیم و شاید در یکی دو روز آینده آن را امضاء کنیم.

باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها