سخنگوی شورای نگهبان: تمام توان خود را برای برگزاری شایسته انتخابات به کار می‌گیریم

کد خبر: 1213382

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا در راستای انجام وظایف قانونی خود، از سال گذشته اقداماتی را در خصوص انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آغاز کرده و در سال جاری تمام توان خود را برای برگزاری شایسته آن به کار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان: تمام توان خود را برای برگزاری شایسته انتخابات به کار می‌گیریم

هادی طحان نظیف روز چهارشنبه درباره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع انتخابات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب عصر دیروز بر اهمیت انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای مهم قوّت کشور تأکید کردند، شورای نگهبان در راستای انجام وظایف قانونی خود، از سال گذشته اقداماتی را در خصوص انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آغاز کرده است و در سال جاری تمام توان خود را برای برگزاری شایسته آن به کار خواهد گرفت.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام گفتند: انتخابات می‌تواند مظهر قدرت ملی باشد و اگر درست برگزار نشود ضعف کشور و ملت و مسئولان را نشان می‌دهد که هر چه ضعیف شویم تهاجم و فشار دشمنان بیشتر می‌شود بنابراین باید قوی شویم که یکی از ابزارهای مهم قدرت، انتخابات است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها