دستورات وحیدی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

کد خبر: 1213442

وزیر کشور گفت: مراسم امسال ارتحال امام(ره) در همکاری و همراهی همه متولیان و دستگاه‌ها با یکدیگر با عظمت‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

دستورات وحیدی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست بررسی تمهیدات برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در وزارت کشور با حضور  محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) ، تصریح کرد: ضروری است مراسم امسال در همکاری و همراهی همه متولیان و دستگاه‌ها با یکدیگر با عظمت‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تأکید کرد: بزرگداشت حضرت امام (ره) بزرگداشت بزرگترین حرکت انقلابی است که جهان را علیه استکبار و ‌صهیونیسم و‌ به نفع ملت‌های مظلوم، عدالتخواه و حقوق واقعی بشر در جهان بسیج کرده و به جلو‌ می‌برد.

وزیر کشور در ادامه از استانداران سراسر کشور خواست تا در جلساتی که به همین منظور در استان‌ها برگزار می‌شود، هماهنگی‌های لازم را برای ساماندهی و فراهم کردن امکانات لازم جهت حضور هرچه بیشتر و گسترده آحاد مردم در این مراسم به عمل آورند.

وحیدی خاطر نشان کرد: در سالجاری از امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهر آفتاب برای اسکان زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) استفاده می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نیز در این نشست اظهار کرد: حضرت امام (ره) جایگاه عظیم، والا و بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی دارد و لازم است با همکاری و همراهی همه دست‌اندرکاران مراسم، خدمات شایسته‌ای به زائران ایشان ارائه شود.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی ما خداوند قادر متعال نعمات و برکات فراوانی به ما ارزانی داشته و می‌دارد و این نعمت‌ها همه برگرفته از وجود حضرت امام (ره) است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ضروری است در سالجاری برنامه‌ریزی و اجرای بهتری در مقایسه با سال گذشته داشته باشیم، افزود: انتظار این است که امسال نیز با همکاری همه دستگاه‌ها، متولیان و مسئولان، مراسمی به یاد ماندنی و با عظمت متناسب با شخصیت حضرت امام (ره) برگزار کنیم.

انصاری در پایان از وزیر کشور به عنوان یکی از ارادتمندان حضرت امام (ره) در ارتباط با هماهنگی‌های هرچه بهتر برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال تشکر و قدردانی کرد.

سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگدار جمهوری اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ۱۴ خرداد ماه در مرقد مطهر ایشان برگزار می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها