هاآرتص: تنها نظامی که تغییر خواهد کرد اسرائیل است نه ایران

کد خبر: 1214261

یک رسانه صهیونیستی با اشاره به بحران داخلی به وجود آمده در سرزمین های اشغالی تاکید کرد که تنها نظامی که به زودی تغییر خواهد کرد «اسرائیل» است نه ایران.

هاآرتص: تنها نظامی که تغییر خواهد کرد اسرائیل است نه ایران

به گزارش المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی در حال حاضر در چند جبهه درگیر جنگ با ایران، حزب الله و جنبش حماس است.

در این گزارش آمده است که این جبهه ها به دنبال نابودی اسرائیل از طریق یک روند فرسایشی هستند.

در بخشی از این گزارش تاکید شده است که رژیم صهیونیستی با دشمنانی مواجه است که تلاش می کنند این رژیم را در چند جبهه در مرزهای سرزمین اشغالی وارد جنگ کنند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که برنامه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه هسته ای ایران به طور واضح و آشکار با شکست مواجه شده است و تل آویو اکنون روابط خوبی با واشنگتن ندارد، این درحالی است که آمریکا هم پیمان رژیم صهیونیستی است و نمی توان از آن بی نیاز شد و تل آویو بدون آمریکا توان زنده ماندن ندارد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به بحران داخلی به وجود آمده در سرزمین های اشغالی و میان نهادهای صهیونیستی آورده است که ایران، حزب الله و جنبش حماس از این امر بسیار خوشحال هستند.

در پایان این گزارش با تاکید بر اینکه اختلافات به وجود آمده در رژیم اسرائیل منجر به تضعیف آن و از بین رفتن جایگاه بین المللی‌اش می شود، آمده است که تنها نظام موجود در منطقه که به زودی تغییر خواهد کرد رژیم صهیونیستی است نه تهران.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها