دکه/ وقتی اصلاح‌طلبان فرار رو به جلو می‌کنند

نمازی: به زور نگویید روحانی نامزد ما بود!

کد خبر: 1214504

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

نمازی: به زور نگویید روحانی نامزد ما بود!

گروه سیاست سایت فردا: در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور پرداخته می‌شود.

جام جم: وقت یکدستی حول محور حجاب و عفاف فرار رسیده است

تاکنون مباحث و مواضع متعددی درباره نحوه برخورد با هنجارشکنان و نوع پوشش شهروندان مطرح شده که از حوزه‌های فرهنگی تا انتظامی و قضائی را شامل می‌شود. طبق اعلام فرمانده فراجا نیز قرار بر این است روند تازه‌ای در این زمینه در پیش گرفته شود.

جام جم در این باره نوشته: حالا وقت بلندشدن و یکدست‌شدن است. درست است که از روز شنبه دوربین‌های پلیس راهور در سطح شهر صحنه‌های مربوط به کشف‌حجاب را ثبت و ضبط می‌کنند و در جهت اجرای مصوبه عفاف و حجاب گام برمی‌دارند اما سایر دستگاه‌ها که تعدادشان اتفاقا زیاد هم هست باید از همین امروز شروع کنند.

دشمن سال‌هاست استقلال هویتی و فرهنگی زن مسلمان ایرانی را نشانه گرفته و به‌دنبال به‌سقوط‌کشاندن حاکمیت از طریق هویت‌زدایی فرهنگی است. مسأله شبه‌روایت‌ها و انتشار سازمان‌یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص نیز بخشی از افکارعمومی را تحت تاثیر قرار داده چراکه تکثیر و بازنشر افراطی برخی فیلم‌ها و عکس‌ها تاثیر خودش را می‌گذارد و هنجارشکنی را بیش‌نمایی و جامعه بانشاط را دچار نوعی سرخوردگی می‌کند.

وقت یکی‌شدن، زمان اتحاد و هماهنگی حول محور حجاب و عفاف، زمان آن‌که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۱تکلیف معین‌شده‌اش، وزارت صمت ۱۳وظیفه قانونی‌اش، نیروی انتظامی تکالیف ۲۱گانه‌اش، وزارت ورزش و جوانان ۳۲موضوع موظفی‌اش، سازمان تبلیغات اسلامی ۱۲تکلیفش، وزارت آموزش‌وپرورش وظایف ۲۱‌گانه‌اش، وزارت‌علوم ۱۷ تکلیف قانونی‌اش، معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری اقدامات شش‌گانه‌اش، وزارت ارتباطات هشت تکلیف مشخص‌شده‌اش و شهرداری‌ها ۱۰وظیفه معین‌شده‌اش را به سرانجام برسانند.

به زور نمی‌توانید بگویید روحانی نامزد ما بود
علی‌محمد نمازی، از اعضای حزب کارگزاران سازندگی امروز در گفت‌وگویی با روزنامه «صبح نو» درباره اینکه  مجلس دهم و دولت روحانی با حمایت شخص خاتمی و اصلاح‌طلبان بر سرکار آمد، گفت: نظام باید شرایطی را فراهم کند و امیدهایی را به مردم بدهد که اکثریت رای‌دهندگان بپذیرند که با شرکت در انتخابات می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند. در این شرایط احزاب اصلاح‌طلب تبلیغ خواهند کرد، ولی در غیر این صورت چرا باید در انتخابات شرکت کنیم. انتخاباتی که نتوانیم سرنوشت خود را در آن رقم بزنیم، شرکت کردن در آن چه معنایی دارد؟نمازی ادامه داد: ما در آن زمان (انتخابات 92 و 96) به این دلیل از آقای روحانی حمایت کردیم که دغدغه نظام را داریم و دلمان می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی در خدمت کشور و ملت باشد و بتواند وظیفه‌اش را خوب انجام دهد. 
چون این دغدغه را داشتیم، از بین گزینه‌های حداقلی، آقای روحانی را انتخاب کردیم. این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آقای عارف هم نامزد حداقلی برای اصلاح‌طلبان بودند، تصریح کرد: بله، ایشان هم نامزد حداکثری ما نبودند و شما که نمی‌توانید به زور بگویید آقای روحانی نامزد ما بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها