دعوت وزارت دفاع از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کد خبر: 1214751

وزارت دفاع ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

دعوت وزارت دفاع از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

وزارت دفاع ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس ابتکار راهبردی و ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است که با بینش عمیق و حکمت الهی اجازه نداد اندیشه و راه آزادسازی پاره تن جهان اسلام، فلسطین عزیز از یاد و خاطره مسلمانان جهان فراموش شود.

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سال‌ها ستم، وحشی‌گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستم‌دیده و مظلوم فلسطین است؛ روزی نمادین برای پیگیری آرمانی مقدس و ماندگار است که با هیاهو‌های مثلث امپراطوری رسانه‌ای زر و زور و تزویر و با طرح‌های فریبکارانه و شکست‌خورده‌ی سازش و عادی‌سازی روابط، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

جهان اسلام هرگز نسخه دست‌نویس سرویس‌های اطلاعاتی غربی و تلقیح مصنوعی این غده سرطانی را در جغرافیا، تمدن و تفکر اسلامی نخواهد پذیرفت و با اتحاد و همبستگی تا بازگرداندن آخرین وجب از خاک این سرزمین مقدس از حمایت و پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین دست برنخواهد داشت.

میراث فلسطین بعد از سال‌های اشغال، جهاد، مقاومت، شهادت و رویش نسل جوان مقاوم و آگاه با تجربه تاریخی و با حافظه ماندگار از توطئه‌های شوم دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی و جهان غرب و با دلی مالامال از اندوه سال‌های تجاوز و آوارگی و بی مهری جهان است که انتفاضه‌ای جدید و طرحی نو در مقاومت درانداخته است.

آنچه جهان امروز شاهد آن است، قوی‌تر شدن روز به روز گروه‌های مقاومت و مجهز شدن آنان به انواع تسلیحات و اراده محکم آنان برای مقاومت است. اوضاع بحرانی و متزلزل داخلی و فساد دستگاه‌ها و حاکمان جنایت کار این رژیم، خبر از فروپاشی درونی و اضمحلال این جرثومه فساد و تباهی را می‌دهد.

فرار عده قابل توجهی از غاصبان صهیونیستی از سرزمین فلسطین و فساد درهم تنیده در اجزای انواع نظامات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این رژیم، موید این پیام راهبردی است که راه چندانی برای آزادی قدس شریف نمانده است!

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت به عمل نموده و رجاء واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد؛ ان‌شاءالله.»/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها