فراوانی نوآوری‌ در نمایشگاه قرآن از زبان سخنگوی دولت

کد خبر: 1214783

سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم با بیان اینکه در کنار محصولات خوب قرآنی شاهد ایده‌های قرآنی جذابی هم در حوزه‌های مختلف نمایشگاه هستیم، گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن نوآوری‌های خوبی مانند جلسات خانگی قرآنی، دهه هشتادی‌ها و حوزه کودک وجود داشت.

فراوانی نوآوری‌ در نمایشگاه قرآن از زبان سخنگوی دولت

علی بهادری جهرمی -سخنگوی دولت- در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم در جمع خبرنگاران در مورد شرایط برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: فضای نمایشگاه قرآن و رضوی که در بین‌ مردم وجود دارد، بیانگر این است که مردم ایران همگی قرآنی هستند، البته دل‌های مردم ما قرآنی بوده و همگی به ساحت قرآن علاقه‌مند هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ازدحام جمعیت در نمایشگاه قرآن کریم نشان می‌دهد که مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند، هم در درب‌های ورودی‌ نمایشگاه قرآن و هم در فضای شبستان شاهد حضور پرشور مردم هستیم و همگی به صورت خانوادگی در این مکان مذهبی حضور پیدا کرده‌اند.

بهادری جهرمی در مورد بخش نشر مکتوب و دیجیتال سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز خاطرنشان کرد: در این بخش از نمایشگاه محصولات خوبی ارائه شده بود، در کنار محصولات خوب قرآنی شاهد ایده‌های قرآنی جذابی هم در حوزه‌های مختلف نمایشگاه هستیم.

به گفته سخنگوی دولت، در این دوره از نمایشگاه قرآن نوآوری‌های خوبی مانند جلسات خانگی قرآنی، دهه هشتادی‌ها و حوزه کودک وجود داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم در امر قرآن پیشتاز هستند، تصریح کرد: مردم ما نشان دادند حتی آنجایی که دولتمردان کار خود را درست انجام دادند اما از آنها جلوتر بوده و کار خود را بهتر از آنها انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها