خالد القدومی: امت اسلامی مسجد الاقصی را تنها نمی‌گذارد

کد خبر: 1214802

نماینده جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در تهران تاکید کرد در شرایط فعلی که مرحله حساس و خطرناکی است و نتانیاهو هم ضعیف شده و ارتش از او حمایت نمی‌کند، دیدیم که مقاومت چگونه پاسخ محکم را در شهرک‌های صهیونیست‌ نشین داد.

 خالد القدومی: امت اسلامی مسجد الاقصی را تنها نمی‌گذارد

خالد القدومی درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه و همچنین مسجد الاقصی اظهار داشت: نتانیاهو شخصیتی منفور و فاسد است، هنوز نتوانسته دولت تشکیل دهد، با توجه به شرایط فعلی نیز هدف اصلی این رژیم تامین امنیت شخصی جامعه صهیونیست می‌باشد و علی رغم ادعاهایی که دارند، نتوانسته‌اند امنیت را حفظ کنند.

وی افزود: مساله دیگر این است که رفتار رژیم صهیونیستی متناسب با قوانین بین المللی نیست، نتانیاهو به برخی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلیس سفر داشت اما واشنگتن از او دعوتی به عمل نیاورد.

نماینده جنبش‌ مقاومت اسلامی (حماس) در تهران همچنین بیان کرد: مساله دیگر جرائم شخصیت‌هایی مانند بن غفیر از اعضای کابینه نتانیاهو است که 50 پرونده  در ارتباط با رفتار خشن او علیه فلسطینیان وجود دارد، نتیجه این شده که افرادی چون وزیر خزانه داری رژیم صهیونیستی و بن غفیر به‌عنوان وزیر امنیت داخلی برداشت شان از مساله فلسطین روایت کتاب‌های مقدس قدیمی یهودی است. از نظر آن‌ها مسجد الاقصی برای یهودی‌هاست و با زور و فریب وارد مسجد شده و حرمت‌ها را زیر پا گذاشته و با نمازگزاران برخورد خشن دارند.

قدومی با بیان اینکه مسجد الاقصی عبادتگاه مسلمانان است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نه فقط از روش‌های خشونت آمیز و جرایم علیه مسلمانان استفاده می‌کند، حتی کلیساها را تخریب کرده و شخصیت‌های مسیحی را هم دستگیر می‌کند.

وی با بیان این‌که هزار شهرک نشین در حمایت از رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شده‌اند، اظهار کرد: از سوی دیگر آمریکایی‌ها با این‌که از نتانیاهو راضی نبودند اما به جای اینکه از مسائل فلسطین حرف بزنند درباره موضوعات داخلی رژیم صهیونیستی صحبت می‌کنند.

نماینده جنبش‌  مقاومت اسلامی (حماس) در تهران خاطرنشان کرد: ما خودمان دفاع می‌کنیم، مقاومت آغاز شده، امت مسلمان زنده است. کشورهای ایران، لبنان، سوریه، اردن و... واکنش نشان داده‌اند، امت بیدارند و می‌گویند مسجد الاقصی را تنها نمی‌گذاریم.

خالد القدومی ابراز داشت: اکنون مرحله حساس و خطرناکی است از یک سو نتانیاهو ضعیف شده و به این نتیجه رسیده که باید کاری علیه فلسطینیان انجام دهد، بنابراین خارج از اراضی اشغالی دست به اقدامات نظامی زده که نمونه آن حمله به مراکز نظامی سوریه است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به این‌که نتانیاهو ضعیف است، ارتش هم از او حمایت نمی‌کند، دیدیم که مقاومت چگونه پاسخ محکم را در شهرک‌های صهیونیست‌نشین داد و چگونه عملیات‌های شهادت طلبانه در کرانه باختری انجام شد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها