سردار تنگسیری: مسأله فلسطین فقط مسأله جغرافیا نیست، مسأله بشریت است مسأله انسانیت است

کد خبر: 1214929

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.

سردار تنگسیری: مسأله فلسطین فقط مسأله جغرافیا نیست، مسأله بشریت است مسأله انسانیت است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.

دریادار علی‌رضا تنگسیری بعدازظهر پنجشنبه در مراسم رژه بزرگ دریایی شناورهای مردمی کشورهای اسلامی جهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و رزمندگان مدافع حق و حقیقت بیان داشت: امام راحل (ره) قدس و فلسطین را در اولویت مسائل جهان اسلام قرار داد و امروز «روز قدس» موجب وحدت اسلامی شده است.

وی اظهارداشت: مقاومت، امت اسلامی را به امتی مقتدر و تغییر دهنده معادلات و موازنه قوا در منطقه تبدیل کرده است. جهان اسلام امروز به درک واحد رسیده است که جز از راه استقامت، مقاومت، جهاد و مبارزه به نتیجه واقعی نخواهد رسید. امروز دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند پاسخگوی فریادهای کمک خواهی این رژیم کودک کش باشد و نجاتش دهد در حالی که پایه‌های اساسی آن دچار اضمحلال و شکستگی عمیق شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی با تهدیدهای گسترده در درون مواجه شده است که نشان دهنده سست و بی اساس بودن پایه‌های حکومتی و حاکمیتی آن رژیم غاصب است و هیچ پایه محکمی برای تکیه بر آن ندارد و این چیزی است که خود آنها و همه سیاستمداران و آزادگان جهان از آن با خبر هستند.

سردار تنگسیری تصریح کرد: امروز با عنایت ویژه خداوند متعال، سمت قلوب امت اسلامی به سوی فلسطین هدایت یافته است، مسأله غزه مسأله یک تکه سرزمین نیست، مسأله فلسطین فقط مسأله جغرافیا نیست، مسأله بشریت است مسأله انسانیت است.

وی ادامه داد: امروز مسأله فلسطین شاخص میان پای بندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است و ما از همه مجاهدان و رزمندگان جبهه حق علیه باطل برای دفاع از پاره تن اسلام، فلسطین قهرمان درخواست داریم با تلاش مضاعف و مجاهدت مخلصانه به جهاد و دفاع از ملت قهرمان فلسطین ادامه دهند و بدانند تنها راه حل مسأله فلسطین مقاومت است.

به گفته سردار تنگسیری، ان‌شاءالله فلسطین آزاد خواهد شد در این موضوع هیچ شک و تردیدی نداشته باشید، فلسطین دیگر نه یک مسأله عربی و حتی نه فقط یک مسأله اسلامی، بلکه مهمترین مسأله حقوق بشری جهان معاصر است.

وی با بیان اینکه ملت مجاهد فلسطین و مردم و دولت مردمی غزه نیز بدانند که دشمن خبیث آنان اکنون بیش از همیشه ضعیف‌تر و آسیب پذیرتر شده است، خاطرنشان کرد: جنایات اخیر نشانه قدرتمندی نیست، بلکه نشانه درماندگی و دستپاچگی رژیم غاصب و ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابرازداشت: سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ آلود خود بدست خویش سرنوشت مختوم به فنا و زوال خود را نزدیک‌تر کنند.

وی افزود: به رغم تلاش‌های شیطانی گسترده و حیرت آور رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنان با همه ابزارها و قدرت مادی در اختیار خود از پول و سلاح و فناوری گرفته تا تلاش‌های سیاسی و دیپلماسی و امپراتوری‌های عظیم خبری و اطلاع رسانی‌های کاذب نه تنها نتوانسته‌اند مسأله مشروعیت رژیم صهیونسیتی را حل کنند بلکه این مسأله با گذشت زمان پیچیده‌تر هم شده است.

سردار تنگسیری تاکید کرد: اکنون وضع رژیم صهیونسیتی از همیشه تاریخ سیاه خود در افکار عمومی جهان بدتر و پرسش از دلیل پیدایش آن جدی تر است.

وی یادآور شد: اعتراض بی سابقه و خود جوش جهانی از شرق آسیا تا آمریکای لاتین علیه آن رژیم و تظاهرات مردمی در بیش از ۱۲۰ کشور جهان و از جمله در اروپا و در انگلیس که خاستگاه اصلی این شجره خبیثه بود و دفاع آنان از مقاومت اسلامی غزه و از مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه نشان می‌دهد که یک مقاومت جهانی علیه صهیونیزم پدید آمده که در ۷۵ سال گذشته هرگز تا این حد، جدی و حجیم نبوده است. می‌توان گفت مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: این درس بزرگی است، هم برای دشمنان امت اسلامی که خواسته‌اند با زور و سرکوب، دولتی و ملتی جعلی و فرمایشی بسازند و با مرور زمان، آن را به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل کرده و چنین تحمیل ظالمانه‌ای را در جهان اسلام، عادی سازی کنند و هم برای امت اسلامی و به ویژه جوانان غیور و وجدان‌های بیدار آن، تا بدانند که مجاهدت در راه حق هرگز پایمال و ضایع نمی‌شود و همچنین بدون اجر نمی‌ماند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها