سردار شریف: راه حاج قاسم درتوانمندسازی جبهه مقاومت را ادامه خواهیم داد

کد خبر: 1215018

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شاگردان مکتب شهید سلیمانی مصمم هستند راه حاج قاسم را در تداوم توانمندسازی جبهه مقاومت ادامه دهند.

سردار شریف: راه حاج قاسم درتوانمندسازی جبهه مقاومت را ادامه خواهیم داد

سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در هزار شهر کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز مسیرهای منتهی به نماز جمعه، شرایط مردم فلسطین را برای ما تبیین و تشریح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین با وجود همه مشکلات و سختی‌ها در صحنه رزم و دفاع از آرمان‌های خود حاضرند، گفت: امروز تصاویر شهدای برجسته فلسطین که در عملیات‌های اخیر به شهادت رسیدند، نمادها، نمودها و تابلوهای جدی این مراسم خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت همچنان مصمم هستیم که راه این شهید بزرگوار را ادامه بدهیم، ادامه داد: امروز شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی در نزد روح مطهر این شهید بزرگوار پیمان بستند که راهی را که او آغاز کرده به ویژه تداوم توانمندسازی جبهه مقاومت را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و نشست‌های متعددی در کرمان برای تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است، بیان کرد: بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها معطوف به جبهه مقاومت و در نوک پیکان آن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس است.

سردار شریف با بیان اینکه امروز شاهد حضور تعداد زیادی مهمان خارجی از جبهه مقاومت در کرمان هستیم که برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، گفت: حاج قاسم سلیمانی تنها شهید قدس غیرفلسطینی است که جریان مبارزه فلسطینی آن را با صدای بلند اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان با عنوان شهید قدس نام بردند، افزود: این مهم نشان از اهمیتی است که مردم فلسطین به نیروی قدس سپاه و همین طور به شخصیت و مکتب شهید سلیمانی دارند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروز در پایتخت مقاومت جهان اسلام برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی برای تبیین روز قدس  و چرایی تداوم حمایت ما از مردم فلسطین در جریان است، گفت: امیدوار هستیم پیام روشن و واضحی در حمایت از مردم فلسطین از محل آرامگاه شهید سلیمانی مخابره شود./ تسنیم

 سردار شریف: ‌رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است/ خلیج فارس عاری از ناوهای هواپیمابر آمریکایی شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع پایانی راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: صهیونیست‌ها برای تصرف بخش عمده‌ای از خاک فلسطین دولت یهودی را تشکیل دادند و طرح اولیه آنها از نیل تا فرات بود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 سال از طرح شیطانی اسرائیل می‌گذرد و تا قبل از انقلاب اسلامی، صهیونیست‌ها با پشتیبانی اربابان خود این طرح را به پیش بردند، گفت: تجهیز یک ارتش قدرتمند و تلاش در جهت نفوذ در بین ممالک اسلامی مولفه‌هایی بود که اسرائیل غاصب آن را دنبال می‌کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین استراتژی صهیونیست‌ها این بود که تجاوز آنها رو به فراموشی سپرده شود اما انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرد که هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان پرونده ننگین اسرائیل بازخوانی شود، افزود: روز قدس روزی است که پرونده رژیم غاصب صهیونیستی دوباره ورق می‌خورد و نسل جوان با این دشمن مسلمانان آشنا می‌شود.

وی با بیان اینکه امام (ره) روز قدس را روز محور وحدت امت اسلامی قرار داد و امروز صحنه فلسطین تغییر پیدا کرده و آهنگ پیشروی صهیونیست‌ها متزلزل شده است، ادامه داد: امروز که چهل و چهارمین راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کنیم باید راهبردهای رژیم صهیونیستی را بشناسیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه امروز مردم دنیا ظلم رژیم صهیونیستی را می‌دانند و از او نفرت دارند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی ارتشی را سازماندهی کرده بودند که به تعبیر خودشان پنجمین ارتش جهان بود اما این ارتش به واسطه جبهه مقاومت آنچنان تحقیر شده است که خودشان به آن اذعان دارند.

وی با بیان اینکه جنگ سی و سه روزه بیانگر این تحقیر بود که برای اولین بار ارتش رژیم صهیونیستی از یکی از کوچک‌ترین کشورهای اسلامی شکست خورد، گفت: حاج قاسم آنچنان ضرب شستی به آنها نشان داد که هنوز این جنگ را تحلیل می‌کنند که چگونه از جبهه مقاومت شکست خوردند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی به تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تلاش حزب‌الله لبنان بود، گفت: در هم شکستن هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی کار بزرگی بود و بعد از آن هر بار وارد عمل شدند بلافاصله شکست خورده و عذرخواهی کردند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری ارتش رژیم صهیونیستی در اضمحلال است و این یک واقعیت پیش روی همه مردم دنیا است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها و اربابان آنها در همه طرح‌هایی که داشتند و اجرایی کردند، شکست خوردند.

سردار شریف با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها و حامیان آنها با طراحی داعش تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی دادند وگرنه بعد از جنگ سی و سه روزه کار اسرائیل رو به پایان بود، افزود: ایجاد دولت داعش در عراق و سوریه نیز با میدان‌داری حاج قاسم و یاران باوفایش و جوانان غیور امت اسلامی و مردم عراق و سوریه با شکست روبه‌رو شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به انتهای خود نزدیک شده و امروز مهمترین حامی رژیم صهیونیستی که آمریکا بود دیگر قادر به حمایت آنها نیست، گفت: تمام طراحی‌های رژیم صهیونیستی در مقابل ملت مسلمان ایران با شکست روبه‌رو شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز خلیج فارس عاری از ناوهای هواپیمابر آمریکایی است و ایران اسلامی به‌عنوان تامین کننده امنیت منطقه می‌درخشد، افزود: خدا را شاکر هستیم که در سال جاری رزمندگان فلسطینی بیش از 10 هزار عملیات کوچک و بزرگ را در این سرزمین از کرانه باختری رود اردن انجام دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای داعش جمله حکیمانه‌ای را در 14 خرداد آن سال فرمودند که دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و مردم و دولت سوریه مقابل آنها خواهند ایستاد، ادامه داد: این در حالی است که دنیا فکر می‌کرد دولت سوریه سقوط می‌کند.

سردار شریف با اشاره به اینکه مردم ایران به برکت رهبر معظم انقلاب سربلند است و آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق شده، افزود: آهنگ صلح در منطقه به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته و این جبهه مقاومت است که پیروز میدان است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پرچمدار آهنگ صلح در منطقه است و مردم دنیا رشادت‌های حاج قاسم را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: تظاهرات‌های پر حجم در اسرائیل بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و ثبات اقتصادی و امنیتی ندارند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل در طول چند سال چندین دولت عوض کردند که نتیجه بی‌ثباتی رژیم صهیونیستی است، گفت: آمارهای زیادی وجود دارد که بیش از دو میلیون نفر از جمعیت اسرائیل در حال مهاجرت هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حتی با مردم خود نیز سر جنگ دارد و شهروند یک و شهروند دو و سه انتخاب می‌کنند و به آنها بر این اساس خدمات می‌دهند، افزود: امروز مردم فلسطین از سلاح سنگ و چوب به موشک و پهباد رسیدند که نتیجه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی است.

سردار شریف با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده است و این حمایت به شعار نیست، اظهار داشت: با موشک‌هایی که از سوریه، لبنان و کرانه باختری پرتاب شد، نتانیاهو وادار به عقب‌نشینی شده است.

وی با بیان اینکه به برکت علمداری شهید حاج قاسم سلیمانی امروز تنها گفتمان غالب، نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: زمان صلح و سازش با رژیم صهیونیستی تمام شده، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها زبانی جز زور نمی‌فهمند و باید با همین نگاه با آنها مقابله کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رزمندگان فلسطینی معطل هیچکس نیستند و با تکیه بر توان داخلی خود در مقابل ظلم و جور اسرائیل ایستاده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها