مقتدایی: نیروهای مسلح مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند

کد خبر: 1216232

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مرزهای فناوری را در نوردیده اند، گفت: نام ایران به‌واسطه پیشرفت‌های نیروهای مسلح در جهان به عنوان یک کشور پیشرو مطرح است.

 مقتدایی: نیروهای مسلح مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم تحویل‌دهی 200 پهپاد راهبردی به ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز دستیابی به قله پیشرفت در حوزه پهپادی را رقم زده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات نیروهای مسلح در همه بخش‌ها است و امروز ارتش جمهوری اسلامی با انجام کارهای بزرگ موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: امروز شاهد هستیم کارهای خارق‌العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده است و پیشرفت‌های این حوزه خیره‌کننده بوده است، لذا ما هم سعی می‌کنیم در مجلس حمایت‌های لازم را از ارتش به عمل آوریم.

مقتدایی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دستیابی به قدرت بازدارندگی را تجربه کرده و مرزهای فناوری را در نوردیده‌اند و دقیقا همین موضوع است که امنیت را برای مردم فراهم کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد : امروز اقتدار نیروهای مسلح در همه حوزه‌ها مشهود است و ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی مجلس قدردان این مجاهدت‌ها هستیم و امیدواریم در سایر ابعاد غیرنظامی هم این پیشرفت‌ها حاصل شود. به واسطه همین پیشرفت‌ها و هم‌افزایی خوبی که بین نیروهای مسلح برقرار است، نام ایران در سطح امت‌های اسلامی و در سطح جهان به عنوان کشوری پیشرو مطرح است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها