بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالرور تشکیل سپاه

کد خبر: 1216513

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالرور تشکیل سپاه

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.

به نقل از وزارت دفاع در متن بیانیه وزارت دفاع به مناسبت دوم اردیبهشت سالرور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم . دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نهادی برآمده از مکتب اسلام و آرمان های اصیل انقلاب است که بی تردید از بدو انقلاب اسلامی تاکنون نقش‌های خطیر و مسئولیت‌های سنگین بر دوش داشته است.

سپاه در این سال‌ها بازوی پرتوان و کارآمد برای ولایت ، سدی پولادین در برابر دشمنان انقلاب و ملت ایران و تکیه گاهی مطمئن در بحران ها ، بلایا طبیعی و حوادث بوده است. این تشکیلات انقلابی محدود در مرزهای ایران اسلامی نمانده است ؛بلکه در هر جای عالم صدای مظلومی به گوش رسیده شتابان به یاری آنان شتافته است و امروز به حق الگویی راستین برای جوانان و رزمندگان جهان اسلام است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس مامن و محل جوانان انقلابی، پرشور، متدین، با اراده،تحول خواه ، زمان شناس، آرمانگرای مکتبی و اندیشمند بوده و ثمره این حضور، ابتکار، نوآوری، خطر پذیری ،پویایی، حضور مسئولانه در همه سنگرهای فداکاری، ازجان گذشتگی و عبور از موانع بوده است.

این نهاد انقلابی، موثر و تعیین کننده در معادلات منطقه و جهانی و برهم زننده نقشه ها و توطئه های دشمنان فرامنطقه ای بوده است و ترور فرماندهان ، تحریم ها و هجمه های رسانه ای علیه آنان اوج حقد و کینه و عصبانیت از توانمندی، پیشرفت و موفقیت و الگو شدن آن است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج بالندگی است و نه تنها در ماموریت ها و تکالیف خود پیش رونده است؛ بلکه قوه محرکه و پیش برنده در کشور است و این مرهون فرهنگ متعالی و اسلامی؛ جهاد، شهادت و مسئولیت پذیری در سپاه است.

یاد و راه شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سید و سالار شهیدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان شجاع و همرزمان شهیدشان را گرامی می داریم و به خانواده معزز و مکرم شهدا،جانبازان و ایثارگران ادای احترام می کنیم.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک این روز مبارک به همه آحاد ملت شریف ایران و نیروهای مسلح بویژه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران، بر خود فرض می داند که از این نهاد راهبردی به‌عنوان جلوه اقتدار انقلاب اسلامی حمایت کرده و به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار آن قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها