قادری: برنامه هفتم توسعه برای اصلاح به سازمان برنامه ارسال شده است

کد خبر: 1217212

عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده تا در دوره مدیریت جدید در این سازمان اصلاحات مورد نظر در مورد آن انجام شود.

قادری: برنامه هفتم توسعه برای اصلاح به سازمان برنامه ارسال شده است

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده تا در مدیریت جدید این سازمان اصلاحات مورد نظر روی آن انجام شود.

وی افزود: دولت لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم که شامل احکام دائمی برنامه است را برای تصویب به مجلس ارسال کرده که این لایحه هم‌اکنون در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حال بررسی است.

عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس  شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این نیز دو لایحه در همین راستا به مجلس ارسال شده و سومین لایحه در تکمیل لوایح قبلی از سوی دولت به مجلس ارسال شده است تا به منظور کم شدن حجم لایحه برنامه احکام دائمی آن در قالب لایحه‌ای برای تصویب به مجلس ارسال شود.

قادری خاطرنشان کرد: برداشت من این است که دولت منتظر تصویب لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم است تا پس از تصویب آن لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند.

وی افزود: دولت باید هرچه سریع‌تر لایحه برنامه هفتم را به مجلس ارسال کند چرا که ما باید تا شهریورماه برنامه هفتم را در مجلس به تصویب برسانیم و لایحه بودجه سال 1403 براساس قانون برنامه هفتم تنظیم و تصویب شود.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها