واکنش نمایندگان به بازداشت یک کودک مسلمان توسط پلیس آلمان

کد خبر: 1218013

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر پلیس آلمان در دستگیری و بازداشت یک کودک و جدا کردن او از خانواده‌اش را محکوم کردند.

واکنش نمایندگان به بازداشت یک کودک مسلمان توسط پلیس آلمان

سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر پلیس آلمان در دستگیری و بازداشت یک کودک و جدا کردن او از خانواده‌اش را محکوم کردند.

وی افزود: یک کودک در آلمان تنها به خاطر ابراز عقیده‌اش در مدرسه مبنی بر حرام بودن همجنس‌بازی توسط مسئولان مدرسه مورد بازخواست قرار گرفته و بعد هم به پلیس معرفی شده و پلیس آلمان با حکم قضایی وارد خانه پدر و مادر کودک شده و او را از والدینش به زور جدا کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پلیس آلمان ابراز عقیده این کودک مبنی بر حرام بودن همجنس‌بازی را ثمره بدآموزی در فضای خانه دانسته و کودک را پس از دستگیری به محل نگهداری اطفال بدسرپرست منتقل کرده است.

متن کامل بیانیه نمایندگان در محکومیت اقدام پلیس آلمان در دستگیری یک کودک به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام جبارانه، غیر انسانی و قرون وسطایی پلیس کشور آلمان در ورود به داخل خانه و دستگیری یک کودک معصوم و جدا کردن اجباری او از خانواده و والدینش، عواطف و احساساتِ میلیون‌ها و بلکه میلیارد‌ها انسان آزاده جهان را جریحه‌دار کرد.

بی‌شک این اقدام ضدانسانی و به غایت بی‌رحمانه ، سند آشکار سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جوامع غربی بویژه اروپای مدعی آزادی است. دولت آلمان با این اقدام سبعانه ، چهره واقعی تمدن لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد و ثابت کرد که ادعای انسان‌گرایی و حقوق بشر ، یک ادعای کاملا توخالی است و صرفا دستاویز و ابزاری برای سلطه‌گری و درهم کوبیدن ملت‌های مسقل، و چپاول منابع کشورهای جهان می‌باشد!

نکته جالب این ماجرایِ شرم‌آور، این است که اروپای مدعی تمدن و آزادی بیان، که تحمل ابراز عقیده یک کودک معصوم آنهم در محیط محدود و کوچک نیمکتِ مدرسه را ندارد، برای سایر کشورها و ملت‌ها ، درس همزیستی و مسالمت و مدارا می‌دهد و نسخه حقوق بشر می‌پیچد!!

ما نمایندگان مردم خداجو و آزاده ایران ضمن محکومیت شدید این عمل ضدانسانیِ پلیس و بیدادگاه آلمان، از تمام ملل حق‌طلب و آزاداندیش دنیا می‌خواهیم به سبعیت و خشونت و تفتیش عقاید قرون وسطایی در قرن بیست و یکم میلادی، واکنش درخور و قاطع نشان دهند و جلوی هرگونه ظلم و بی‌رحمی و نقض آشکار حقوق بشر را در هر نقطه از عالم و تحت هر عنوانی بگیرند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها