حیدری: رویکرد مجلس به دولت تعامل است نه تقابل

کد خبر: 1218408

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.

حیدری: رویکرد مجلس به دولت تعامل است نه تقابل

شهریار حیدری با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری میان قوا، گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس شورای اسلامی نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.

وی بیان کرد: ما از ظرفیت‌های کشور، درآمدها، منابع و مشکلات کشور کاملاً آگاه هستیم و خواسته ما تلاش و تعامل بین قوا برای رفع مشکلات کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود است. ما از دولت انتظاری فراتر از امکانات و ظرفیت‌های کشور نداریم و البته دولت هم باید از همه امکانات کشور برای برون رفت از مشکلات استفاده کند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر احیاناً یک وزیر در مجلس استیضاح می‌شود یا تذکر و سوالی از دولتمردان در مجلس مطرح می‌شود، ناشی از تقابل یا اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و دولت نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات کشور باید به ظرفیت‌های موجود توجه کند، گفت: خوشبختانه الان وضعیت کشور به لحاظ فروش نفت بسیار خوب شده و درآمد حاصل از فروش نفت هم به کشور بازمی‌گردد و وضعیت اقتصادی بهتر شده است.

حیدری تاکید کرد: با توجه به گشایش‌هایی که برای کشور به لحاظ اقتصادی ایجاد شده است، مردم انتظار بهبود و مناسب شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی خود را دارند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در تذکر و سوالات خود از وزرا بر این مسئله تاکید دارند که مردم باید هر چه زودتر شاهد رفع مشکلات اقتصادی خود باشند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها