انبارلویی: اپوزیسیون، بعد از شکست فتنه پاییز ۱۴۰۱ متلاشی شد / مردم باید در انتخابات پیش رو هشیار باشند

کد خبر: 1218762

عضوی شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پس از شکست فتنه پاییز ۱۴۰۱، اوضاع اپوزیسیون به هم ریخت، آنها ائتلافی را با تبلیغات بسیار به راه انداختند اما امضای ائتلاف خشک نشده بود که متلاشی شدند.

انبارلویی: اپوزیسیون، بعد از شکست فتنه پاییز ۱۴۰۱ متلاشی شد / مردم باید در انتخابات پیش رو هشیار باشند

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره همکاری و تلاش‌های اخیر اپوزیسیون خارجی و براندازان رادیکال داخلی، گفت: پس از شکست فتنه پاییز سال گذشته، اوضاع اپوزیسیون خارج از کشور به هم ریخت. شاهد بودیم که آنها ائتلافی را با تبلیغات بسیار زیاد به راه انداختند اما هنوز امضای این ائتلاف خشک نشده بود که متلاشی شدند.

وی یادآور شد: آنچه این گروه‌های برانداز را کنار هم به صف می‌کند، سرویس‌های فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و وابسته به موساد هستند. از طرفی در داخل نیز عده‌ای با این اپوزیسیون همنوایی می‌کنند و به سمت تدارک یک فتنه دیگر در حرکت هستند.

انبارلویی بیان کرد: یکی از فتنه‌هایی که این گروه تدارک دیدند، ایجاد دوقطبی در جامعه حول محور حجاب بود؛ آنها بر ایجاد این دوقطبی اصرار دارند و معتقد هستند که از این طریق می‌توانند نظام را سرگرم مطالبی کنند که از رسیدگی به موضوعات اصلی و مشکلات معیشتی مردم دور شود. الان هم می‌بینید که در فضای مجازی انواع و اقسام ترفندها در راستای ایجاد این دوقطبی و ریختن قبح بی‌حجابی انجام می‌دهند.

عضوی شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی انتخابات را پیش داریم، تصریح کرد: امسال در بحث انتخابات، اصلاح‌طلبان به عنوان یکی از اضلاع رقابت حضور دارند که باید تصمیم بگیرند که در این دوره شرکت کنند یا شرکت نکنند.

وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شوند می‌گویند که علیرغم آنکه نهادهای برگزارکننده با ما همراه نبودند و برنامه‌ای برای حضور در انتخابات نداشتیم، توانستیم موفق شویم. اگر هم رأی نیاورند ممکن است شکست خود را به تیر تهمت و تقلب و سایر مسائل تعبیر کنند.

انبارلویی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم انتخابات آینده صورت مسئله رقابت است، گفت: رهبر انقلاب، صورت اصلی این رقابت را حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید می‌دانند؛ کسانی که می‌خواهند در رقابت شرکت کنند باید درباره این مسائل بحث کنند؛ اما برخی از شرکت‌کنندگان در رقابت که اصلاح‌طلبان هستند هیچ اصراری ندارند درباره مسائل اساسی مردم بحث کنند. آنها با بافتن مسائلی همچون زیر سوال بردن جمهوریت یا اسلامیت نظام و دنبال کردن اظهارات اخیر محمد خاتمی، مسیر انتخابات را از دغدغه‌های اصلی مردم دور می‌کنند.

عضوی شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: جریان اصلاح طلب یک هسته نرم دارد که محمد خاتمی و مجمع روحانیون مبارز آن را هدایت می‌کنند و هسته سخت آن را جریان فتنه سبز و میرحسین موسوی تشکیل می‌دهند. اینها دو روی سکه اصلاح‌طلبی در فضای سیاسی کشور هستند. مردم باید در انتخابات پیش رو هشیار باشند و مسائل اصلی و دغدغه‌های درست را از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی‌بازی‌هایی که خوراک اپوزیسیون می‌شود، تشخیص دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است سال آرامی پیش روی کشور باشد و با حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه جدید اپوزیسیون داخلی و خارجی و تلاش و همکاری‌های آنها برای اقدامات جدید نقش بر آب شود./ مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها