بازدید امیر صباحی فرد از گروه پدافند هوایی بهبهان

کد خبر: 1218988

فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد.

بازدید امیر صباحی فرد از گروه پدافند هوایی بهبهان

 امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی بهبهان، از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از اماکن اداری، قرارگاه سربازی و کوی سازمانی این گروه پدافندی، گفت: اقدامات عمرانی در راستای زدودن کهنگی، بازسازی و نوسازی اماکن اداری و سازمانی در دستور کار ما قرار دارد.

وی اجرای شبکه فیبر نوری در این گروه پدافندی را اقدامی جهادی خواند و اظهار داشت: این اقدام در راستای تقویت شبکه یکپارچه پدافند است.

امیر صباحی فرد در جمع خانواده‌های کارکنان کوی سازمانی این گروه پدافندی، موضوع معیشت کارکنان را از اولویت‌های نیروی پدافند هوایی برشمرد و افزود: سلسله مراتب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و سعی خود را در بهبود شرایط خدمتی کارکنان به کار بسته‌اند؛ چراکه ارتقا رفاه و معیشت موجب سخت‌کوشی، جدیت و پشتکار بیشتر کارکنان در کار خواهد بود و موجب ارتقای توان رزمی و آمادگی نیروهای مسلح خواهد شد.

وی تأکید کرد: موفقیت‌هایی که در نیروهای مسلح به دست می‌آید به پشتوانه حمایتی است که خانواده‌های کارکنان از آن‌ها دارند، لذا ارتقا سطح معیشت آن‌ها باید به جد دنبال شود و فرماندهی معظم کل قوا هم تأکیدات فراوان در جهت معیشت و رفاه کارکنان دارند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها