رئیس قوه قضائیه: دشمنان اکنون به ترور شخصیتی و اذیت و آزار روحانیون دست می‌زنند

کد خبر: 1218995

شورای افتای اهل سنت یابد خیلی جدی گرفته شود چرا که مورد مراجعه مردمی هستند و تصمیمات این شورا در زندگی مردم سرنوشت ساز است و می تواند روند یک پرونده قضایی را تغییر دهد.

رئیس قوه قضائیه: دشمنان اکنون به ترور شخصیتی و اذیت و آزار روحانیون دست می‌زنند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در جمع علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان اظهار کرد: مراجعه مسئولان به استان‌ها و ارتباط با مردم نقش بسیار مهمی در پیگیری دغدغه‌های مردمی دارد و مشکلات و موانع سریع‌تر رفع می‌شود.

وی افزود: امروز از اول صبح شاهد حضور معاونان قوه قضائیه در شهرستان‌های مختلف استان کردستان هستیم و تمام تلاش خود را برای پیگیری دغدغه‌های مردم کردستان توسط دفتر ارتباطات مردمی پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: برخی از خواسته‌های مردمی مربوط به قوه مجریه است که در اختیار این قوه قرار خواهد گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: شورای افتای اهل سنت یابد خیلی جدی گرفته شود چرا که مورد مراجعه مردمی هستند و تصمیمات این شورا در زندگی مردم سرنوشت ساز است و می‌تواند روند یک پرونده قضائی را تغییر دهد.

رئیس قوه قضائیه افزود: این شورا نیازمند تحقیق و پژوهش است و نیازمند کمک و ابزار و تجهیزات دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر این شورا نیازمند اعتبار و حمایت هستند باید مقدمات این مهم میسر شود.

وی افزود: امروز بسیاری از مسائل که اگر با صلح و سازش حل شود بسیار بابرکت‌تر از مواردی است که با خاتمه پرونده‌های قضائی محقق شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: گروه‌های صلح و سازش با محوریت طلاب و روحانیون فعالیت بیشتری نمایند تا آسیب‌های اجتماعی پیرامون پرونده‌های قضائی کاهش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: امروز وظیفه روحانیت بسیار سنگین‌تر از برخی مقاطع گذشته است چرا که مردم احکام اسلامی را اعمال و رفتار ما می‌بینند.

وی افزود: دشمنان متمرکز شده اند روی تخریب روحانیت چرا که می‌دانند روحانیون نقش ویژه ای در خنثی سازی توطئه‌های آنان دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: دشمنان اکنون به ترور شخصیتی و اذیت و آزار روحانیون دست می‌زنند و برای مقابله با این توطئه دشمنان باید خودمان را به سلاح علم و تقوا مجهز کنیم.

وی افزود: اختلاف نظر و اختلاف فتوا طبیعی است و دشمنان می‌خواهد با ایجاد اختلاف به مقاصد شوم خود برسد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز باید مراقب باشیم که برخی کمبودها ما را از مسیر اصلی باز ندارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها