امیر سرتیپ حیدری: امروز ایران اسلامی در معادلات جهانی تاثیرگذار است

کد خبر: 1219081

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت: امروز در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا حرف برای گفتن داریم.

امیر سرتیپ حیدری: امروز ایران اسلامی در معادلات جهانی تاثیرگذار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت: امروز در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا حرف برای گفتن داریم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، شامگاه امروز(۱۴ اردیبهشت) در یادواره شهدای عملیات بازی دراز که در بقعه مبارک احمدبن اسحاق شهرستان سرپلذهاب برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی هم اقتدار ایجاد کرده و هم در برابر تمام شرارت‌های دشمنان از جنگ تحمیلی گرفته تا دیگر دسیسه‌ها ایستادگی کرده است.

حیدری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در معادلات جهانی تاثیرگذار است، گفت: امروز هیچ معادله سیاسی در دنیا و منطقه بدون حضور و همراهی جمهوری اسلامی معتبر نیست و در برابر قدرت های بزرگ دنیا حرف برای گفتن داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز سوریه و چین به عنوان دو قدرت بزرگ دارای حق وتو در دنیا دست به سوی ما دراز کرده اند، افزود: اگر روزگاری بازپس‌گیری قله های بازی دراز مایه افتخار ما بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی قدرت جدیدی را در منطقه رقم زده‌ایم.

وی با اشاره به رو به افول بودن رژیم صهیونیستی، گفت: امروز رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن ندارد و در محاصره نیروی مقاومت است.

 وی در ادامه با اشاره به ارزش بالای ارتفاعات بازی دراز از بعد نظامی، گفت: این ارتفاعات بر دشت ذهاب، گیلانغرب و ارتفاعات قصرشیرین مشرف بود و رژیم بعث عراق با علم به حساسیت این قلل در ابتدای جنگ تحمیلی آنها را تصرف کرد، اما نیروهای مردمی در کنار ارتش، سپاه و دیگر نیروهای نظامی با طراحی عملیات های مختلف نگذاشتند دشمن خواب آرام داشته باشد و هفت، هشت ماه بعد از شروع جنگ تحمیلی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۰ این ارتفاعات را از دشمن پس گرفته و بازی دراز برای همیشه به آغوش کشور بازگشت.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه چه در جریان مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و چه در جریان سال‌های دفاع مقدس، گفت: مردم این دیار پای انقلابشان مانده و در برابر دشمنان ایستادگی کردند، لذا دین بزرگی بر گردن مسئولین نظام دارند و باید کارهای بیشتری برای آنها شود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها