«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

حواشی ادامه‌دار یک مراسم استقبال

کد خبر: 1219231

حضور زنان بی‌حجاب در مراسم استقبال از رئیسی در سوریه هنوز محل بحث حامیان و منتقدان دولت است.

حواشی ادامه‌دار یک مراسم استقبال

«فردا نیوز» - سفر سیدابراهیم رئیسی به سوریه سفر مهمی بود اما حاشیه هم کم نداشت. مهم‌تر از همه تصویری از مراسم استقبال از وی با حضور چند بانوی بی‌حجاب که در فضای مجازی هیاهو به پا کرد. منتقدان رئیسی اصلا فرصت را از دست نداده و دست به کار شدند. یکی یادآور شد که رئیسی به خاطر حجاب با کریستین امانپور مصاحبه نکرد و دیگری از برخوردها با موضوع حجاب در داخل گفت و ... . از کاربران فضای مجازی گرفته تا سلبریتی‌ها و سیاسیون؛ تقریبا همه به این بحث ورود کردند!

این حواشی طی چند روز گذشته ادامه داشته و به نظر نمی‌رسد که به این زودی هم خاتمی یابد. شاهدش هم بگومگوی رسانه‌ها و فعالان سیاسی پیرامون این موضوع است. مثلا «کیهان نوشته: «گویا سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه، علاوه‌بر خشم و نگرانی مقامات آمریکایی و صهیونیست‌ها، افراطیون مدعی اصلاحات را نیز عصبانی و نگران کرده است. با اینکه این سفر مصادیق متعددی از خبر خوب به همراه داشت، اما جریان تندرو اصلاح‌طلب با رکوردزنی در به ابتذال کشاندن مفهوم نقد سیاسی، یک عکس(خوش و بش کردن رئیسی با زنان بی حجاب) را دستمایه لجن‌پراکنی قرار داده و مدعی شده که چرا رئیس‌جمهور ایران به مقامات سوری و از جمله خانم‌ها، با احترام برخورد کرده است! »

این روزنامه ادامه داده که «طیف تندرو مدعی اصلاحات به‌جای این شامورتی‌بازی‌ها و شعبده‌ بازی‌های نخ‌نما و تکراری، بهتر است به این سؤال پاسخ دهد که چرا هر جا پای منافع ملت ایران در میان است، آنان در خلاف جهت حرکت کرده و همان کاری را انجام می‌دهند که دشمن منتظر آن است؟! »

عباس عبدی نیز در واکنش به «کیهان» توییت کرده که « همه متوجه هستند، چون می‌دانند آقای رئیسی مدافع و مبلغ حجاب است ولی این تصویر بدون اینکه پوشش متعارف آنان را تایید کند به آنها احترام گذاشته است. ایشان قطعا جلو افراد برهنه چنین رفتاری ندارند. منتقدان دوست دارند در ایران هم شاهد رفتار مشابه با چنین زنانی باشند. فقط همین.

این حواشی در حالی ادامه دارد و حامیان و منتقدان دولت را رو در روی هم قرار داده که کمتر کسی توجه دارد، زن حاضر در این تصویر اصلا کیست. «فردا» در گزارشی با عنوان «صدای دمش» به معرفی او پرداخته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها