گفت‌وگوی «فردا» با علیرضا شهبازی

با انگیز‌هایی سیاسی علیه مجلس جوسازی می‌کنند

کد خبر: 1219242

یک نماینده مجلس گفت: به بهانه ادعای واگذاری خودروها علیه مجلس جو روانی‌ راه انداخته‌اند که انگیزه‌های سیاسی در این موضوع وجود دارد.

با انگیز‌هایی سیاسی علیه مجلس جوسازی می‌کنند

 

گروه سایت سایت فردا: ادعای واگذاری خودرو به برخی از نمایندگان سرفصل جدیدی از حملات علیه نهاد مجلس است اما هدف از این حملات چیست؟

علیرضا شهبازی، نماینده مجلس، درباره دریافت شاسی بلند توسط نمایندگان به فردا گفت: «تا جایی که من اطلاع داریم این مسئله صحت ندارد. البته ممکن است برخی از نمایندگان گرفته باشند. من شخصا ماشین دریافت نکرده ام اعتقادی هم به این کارها ندارم اما اینکه چه کسی گرفته است و به چه شکلی دریافت کرده اند هنوز ابهام دارد. ساز و کار آن نیز مشخص نیست».

وی در ادامه درباره صحبت های بازرس ریاست جمهوری افزود: «اطلاعی از صحبت ها و تحقیقات بازرس ریاست جمهوری ندارم. من شخصا خودرویی نگرفتم و نشنیده ام که بین همکاران کسی گرفته باشد».

شهبازی در پایان گفت: «ممکن است مواردی وجود داشته باشد اما به بهانه ادعای واگذاری خودروها علیه مجلس جو روانی‌ راه انداخته‌اند که انگیزه‌های سیاسی در این موضوع وجود دارد. نهاد مجلس وارد ماشین گرفتن نشده است اما ممکن است کسانی گرفته باشند. این مسئله هم سیاسی است، امسال سال انتخابات مجلس است و این خبر ها زیاد می آید».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها