گفت‌وگوی «فردا» با حسن لطفی

اسامی دریافت‌کنندگان شاسی‌بلند را بگویند/ انگ زنندگان باید در آخرت جواب دهند

کد خبر: 1219338

یک نماینده مجلس گفت: نماینده حتی منشی دفتر و راننده ندارد اما دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگان پیدا نمی‌کنند.

اسامی دریافت‌کنندگان شاسی‌بلند را بگویند/ انگ زنندگان باید در آخرت جواب دهند

گروه سیاسی فردا: ادعای درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه مبنی بر واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس فضاسازی ها علیه مجلس را فراهم کرد که بررسی واقعیت ها خلاف این موضوع را نشان می دهد.

حسن لطفی درباره دریافت شاسی بلند توسط نمایندگان به فردا گفت: من دو دوره نماینده مجلس هستم اما تاکنون این نوع پیشنهادات به من داده نشده است. ابتدای دوره یازدهم با قیمت آنچنانی دنا پلاس به نمایندگان دادند اما از همان روز اول گیربوکس این خودرو اذیت می کرد و یک هفته در میان خودرو خراب می شود که باید به تعمیرگاه برود.

وی با بیان اینکه هنوز خودرو گارانتی داشت اما گیربوکس اش خراب شد و تاکنون نتوانستم آن را تعمیر کنم، افزود: ایران خودرو هر هفته وعده هفته آینده را برای تعمیر گیربوکس ماشینم می دهد. از آن زمان 6 ماه گذشت و همچنان پیگیرم تا گیربوکس خودرو را عوض کنم اما هنوز هیچ خبری به من ندادند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اصلا خودرویی در کار نبود که بخواهند زمان استیضاح آن را مطرح کنند، اظهار کرد: نماینده عزت نفس دارد و رسالت نمایندگی خود را به یک خودرو نمی فروشد. اساسا این ادعای دولت درباره تحویل خودرو شاسی بلند به نمایندگان واقعیت ندارد و معتقدم هر مسئولی که چنین حرفی می زند ادعای بی خودی است و اتهام ناروا به نمایندگان وارد می کند.

وی با بیان اینکه قرار نیست حیثیت مجلس به هر قیمتی به باد برود، ادامه داد: نماینده تخلفی ندارم و از کسی نمی ترسم چون فقط همان حقوق نمایندگی را دریافت می کنم و خارج از چارچوب قانون چیزی نگرفتم بنابراین از آنجا که روحم از این مسائل ادعایی خبر ندارد، می گویم آقای درویشیان اگر صداقت و مردانگی دارد مستند، شفاف و صادقانه اسامی دریافت کنندگان خودرو شاسی بلند را اعلام کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حاضرم در حضور همه رسانه ها و هر جایی که آقای درویشیان می گوید بیایم و او اگر سندی از من نماینده دارد جلوی دوربین ها بگیرد و اعلام کند. به جرأت می گویم که همکاران در مجلس خیلی سالم هستند و نمی دانم چه قصدوغرضی با مجلس دارند که چنین اتهاماتی را به نمایندگان می زنند. حتی معتقدم در مجلس نیز باید یک کمیته ویژه ای برای شفاف سازی این موضوع تشکیل شود.

لطفی با بیان اینکه امکانات در اختیار نماینده مجلس را از بخشدار و دهیار یک منطقه محروم کمتر خواند و ادامه داد: نماینده حتی منشی دفتر و راننده ندارد اما دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگان پیدا نمی‌کنند. کسانی که به مجلس انگ فساد می زنند باید در آخرت جواب بدهند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها